Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Mikä on ihmiselämän ensimmäinen tragedia? Se, että ihminen on idiootti. Mikä on toinen? Se, että ihminen yrittää todistaa, ettei ole.

T: Suomalainen nainen

Vierailija

-Nykyisin ravintoloissa istuu paljonkin naisia, jotka "huijaavat" miehiltä ilmaisia paukkuja. Pahimpia esimerkkejä ovat naispariskunnat.

- Suomalaiset naiset käyvät nykyisin töissä, mutta monestikaan eivät jaksa tehdä kotona paljon mitään, vaan kotityöt jäävät miehen harteille, joka muuten tekee myös sen nakkikastikkeen.

-Nykyajan suomalainen nainen ei juuri muuta teekään, kuin makaa sohvalla ja roplaa somea.

-Suomalainen nainen hyväksyy yltiöromanttisen toiminnan ulkomaalaisilta miehiltä, mutta suomalaisista miehistä se tekee heidän silmissään naurettavia.

-Suomalainen kaunis nainen saattaa mainiosti kelpuuttaa tavallisen näköisen ulkomaalaisen miehen, mutta suomalaisen pitää mielellään olla se "kiiltokuvapoika". Sitten kun saa sen komean miehen, niin sitä haukutaan narsistiksi.

Vierailija

Olipas asiantuntija-artikkeli. Mihin nämä asiat perustuvat, toimittajan omakohtaiseen toimintaanko ? En tiedä pitikö olla hauska vai loukkaava, mutta lähinnä jäin hämmennyksen valtaan.

Vierailija
Vierailija

Olipas asiantuntija-artikkeli. Mihin nämä asiat perustuvat, toimittajan omakohtaiseen toimintaanko ? En tiedä pitikö olla hauska vai loukkaava, mutta lähinnä jäin hämmennyksen valtaan.

Hauska sen piti varmaan olla, itse ainakin nauroin :D

T: Suomalainen nainen, joka osaa tehdä nakkikastikkeen. Teoriassa.

Vierailija

Harvemmin kommentoin tällaisiin artikkeleihin, mutta nyt on kyllä ihan pakko, sillä olen liian hämmentynyt. Miksi nakkikastikkeen valmistaminen tekisi kenestäkään paremman naisen? Ja vielä enemmän; mitää hiton väliä sillä on että minkälaisen miehen itselleen valitsee?

Enkä ota mitään herneitä nenään, sillä sarkasmi on hauskaa jos se osuu oikeaan. Tässä jutussa vaan ei ole päätä eikä häntää, lähinnä kirjoitus heijastaa artikkelin kirjoittajan omia (vähän vinksahtaneita) arvoja ja vinoutunutta kuvaa suomalaisista ja suomalaisista naisista.

Vierailija

- Suomalainen nainen osaa huolehtia itsestään.

- Suomalainen nainen SAA päättää lisääntyäkkö vaiko ei.

- Suomalainen nainen osaa tankata itse.

-Suomalainen nainen osaa myös tehdä "miesten työt" ja olettaa miehen tekevän "naisten työt".

Vierailija

Voih, onpa taas tosikoita lukemassa.. Ihan kuin toimittajan haukkuminen toisi itselle lisää älyä tai pisteitä. Ei näitä juttuja pidä ottaa niin tosissaan.. enemmän tuo juttu kuitenkin hymyilytti. Tiedän myös että ainakin sveitsiläisnaiset ajavat joko käsivaihteisella tai sitten tehokkaalla automaattiautolla. Ja olen kyllä suomalsuudestani ylpeä, mutta nainen, joka ei tee nakkikastiketta. Eikä tee edes suomalainen mieheni, sillä me rakastamme aitoa ja hyvää ruokaa.

Vierailija

Olen suomalainen mutta en allekirjoita näistä kuin ehkä puolet. No ilmankos asunkin muilla mailla ja viihdyn paremmin muualla kuin Suomessa :D

Vierailija

Suomalaisena naisena allekirjoitan tuon! Tosin sitä sidukkaa tai isoa tuoppia en kanssa pöytään kun en juo ja sohvallakaan en rönötä kun lenkkeilen mieluummin:)

Mies35

Ihme herutusta. Ei todellakaan voi sanoa että suomalaiset naiset (tai miehetkään) ovat ylivertaisia. Omasta mielestäni yleensä päinvastoin verrattuna ulkomaalaisiin naisiin, mutta jos halutaan olla oikeasti objektiivisia, ylivertaisia naisia (ja miehiä) on ympäri maailmaa. Tietenkin on kulttuurierot, mutta suomalaiset ovat... em... suomalaisia, niin hyvässä kuin pahassa. Mutta olen pitänyt Me Naiset-lehteä ihan fiksuna, tämä artikkeli muistuttaa jo lähinnä Seiskan tasoa.

Mies35

Ihme herutusta. Ei todellakaan voi sanoa että suomalaiset naiset (tai miehetkään) ovat ylivertaisia. Omasta mielestäni yleensä päinvastoin verrattuna ulkomaalaisiin naisiin, mutta jos halutaan olla oikeasti objektiivisia, ylivertaisia naisia (ja miehiä) on ympäri maailmaa. Tietenkin on kulttuurierot, mutta suomalaiset ovat... em... suomalaisia, niin hyvässä kuin pahassa. Mutta olen pitänyt Me Naiset-lehteä ihan fiksuna, tämä artikkeli muistuttaa jo lähinnä Seiskan tasoa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat