Kommentit (4)

Vierailija

Monesko tuo on?Tuolla tyypillä vanha  hokeman rakkaus on ikuista kohde vain vaihtuu pitää paikkansa enemmän kuin hyvin...voi ei?

Vierailija

Samaa mieltä. Minä olisin onnellinen, jos naistenlehdissä ei enää olisi tämän herran rakkauselämän käänteistä mitään. 23-vuotias nainen 49-vuotiaan vanhan herran kanssa...voi elämä taas.

Vierailija

Minua näpyttää tämä ikuinen suuren rakkauden hyrinä..Aina uudestaan ja uudestaan nämä ns. julkut huokailee ,että nyt olen onnellinen nyyttt on se suuri rakkaus,koskaan ennen en ole ollutkaan rakastunut ja lässyn lässyn... Ajatellaanko sitä exää jolle ihan samat horinat aikoinaan pidettiin..Entäs lapset,miltä niistä tuntuu kun iskä kerta toisensa jälkeen toitottaa niitä rakkauksiaan..Voi se olla äitikin. Joskos oltais kaukaa viisaita ja koetettaisiin pitää mölyt mahassa niin ei tarvitsisi kuukauden päästä perua sanojaan. Jos on rakastunut niin hyvä on ,mutta miksi hemskutissa se pitää olla mediassa joka roskalehden sivuilla???? Minä väitän että se on kaukana aidosta ,oikeasta rakkaudesta. Sen nimi on julkisuus hakuisuus..

Vierailija

Vanha ja sairas mies on paras mies parikymppiselle ?  Pitäisi olla realisti, molemmin puolin.  Nuoren puolison kanssa on lapsetkin hankittava. Mutta jos hakeutuu eläkkeelle, voi tietysti hoitaa lapset itse. Vaimo bilettää sitten ihan muualla.  

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat