Kommentit (5)

Vierailija

Minä olen käyttänyt jo vuosia suolaa ihonhoidossa. Pesen hampaatkin suolahammastahnalla. Mummoni sanoi, että ennen vanhaan suola oli sekä keittiössä että saunassa korvaamaton tuote. Suomessa ainakin Saltlife myy suolatuotteita. 

Vierailija

Jos vesi ja ravinteet nousee alemmista ihokerroksista pintaan, onko se kauheen hyvä asia niille alemmille ihokerroksille?

Ehkä mä luotan edelleen siihen etten pese kasvoilta kaikkea ihon omaa rasvaa pois voimakkailla pesuaineilla.

Vierailija

Jos vesi ja ravinteet nousee alemmista ihokerroksista pintaan, onko se kauheen hyvä asia niille alemmille ihokerroksille?

Ehkä mä luotan edelleen siihen etten pese kasvoilta kaikkea ihon omaa rasvaa pois voimakkailla pesuaineilla.

Vierailija

Atoopikot huomio! Pitkään käsissä viihtynyt atooppinen ihottuma parani suolahoidolla! Kerran päivässä -kuuri Himalajan suola -palalla riitti! Tunsin itseni hieman typeräksi, kun kokeilin suolapalaa, koska se ei vaahtoa, vaan tavallaan liottelin käsiäni märässä palassa. Kokeilkaa, olen yrittänyt hoitaa käsiäni jos millä lääkekuurilla, ja tällä kertaa tulos oli sama kuin kortisonilla. Älkää tosin unohtako käyttää suolapesun jälkeen vielä kaverina perusvoidetta. (rasvasin käsiäni perusvoiteella yhtä paljon ennen suolahoidon aloittamista) Toivottavasti tämä toimii muillakin!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat