Kommentit (11)

Vierailija

Tuosta luettelosta jäi kyllä epäesteettisimmät pois, vaikkapa röyhtäisyt, nenän tai korvan kaivaminen tai paukun päästäminen.  - Ihmettelen tuota puolison peiton alla nukkumista, onko se niin ihmeellistä.

Vierailija

No aika vähän noita on tullu tehtyä. Kakkutaikinan sijaan syön lihapullataikinan raakana ja exät ehkä tekee meikkikokeiluja vaan ei kasvata partaa. Mutta mä oonkin mies.

Vierailija

Myös esim. kyllästyneiden/järkyttyneiden/halventavien ilmeiden harjoittelu peilin eessä ja niihin lisätty joku lause vaikka "En kyllä vaihtais tätä sun vaatteisiin mistään hinnasta" yms tai jotkut muut näyttelykohtaukset itsensä kanssa kuten "How could you do that to me? I gave my everything.. blablablaa" on tuttua ainakin mulle

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
- Ihmettelen tuota puolison peiton alla nukkumista, onko se niin ihmeellistä.

On se naisille, ota nyt niistä selvää.

Läheisen menettänyt

"Kuunnella surullisia biisejä putkeen ja itkeä ääneen

Et oikeastaan edes tiedä miksi. Mutta jotenkin se vaan tuntuu kivalta."

Kuulostaa teennäiseltä. Todellisen surun kokee vasta, kun menettää todella tärkeää, kuten läheisen ihmisen.

Silloin suru on todellista, musertavaa, kaipuuta täynnä, ilman mitään "kivaa"

Hellu

Kaikki tekevät noita kaikkia? Mitä tuubaa. En ole tehnyt mitään noista, puhumattakaan kaikkia noita. Oikea tieto: Puolet ihmisistä on tehnyt 1-2 asiaa noista.

ei teinien tavat kiinnosta

Taas jonkun sinkku teinin kommentteja, jees jees, näin me tehdään kaikki. Oon niin style ja cool kun teen näin. Nenää en kaiva enkä pieraise.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat