Kommentit (2)

Vierailija

Hyvin usein yritämme opetella elämään stressin kanssa, mutta jos asiaa oikein katsoo, voi huomata, että stressi johtuu oravanpyörästä johon opimme, ja niin ollen stressistä voisi päästä kokonaan eroon astumalla siitä ulos. Vaihtoehto tulisi kyllä selvittää, eli mitä minä itse tahdoin, ja sen tekemiseen voin suositella Alkuajatus-nimistä uutta elämäntiedettä, kannattaa tutustua, jos haluat oikeasti tasapainoisen elämän. Tässä linkki:  www.alkuajatus.org

Kohti parempaa

Vierailija kirjoitti:
Hyvin usein yritämme opetella elämään stressin kanssa, mutta jos asiaa oikein katsoo, voi huomata, että stressi johtuu oravanpyörästä johon opimme, ja niin ollen stressistä voisi päästä kokonaan eroon astumalla siitä ulos. Vaihtoehto tulisi kyllä selvittää, eli mitä minä itse tahdoin, ja sen tekemiseen voin suositella Alkuajatus-nimistä uutta elämäntiedettä, kannattaa tutustua, jos haluat oikeasti tasapainoisen elämän. Tässä linkki:  www.alkuajatus.org

Jep, tuo on tsekattu ja antaa hyvän siemenen itseoivallukselle.

Ensiapuna on tosiaan se että oppii laskemaan irti stressistä, jättää ne asiat mielestään pois mitkä eivät tähän hetkeen kuulu. Yksi hyvä tapa rentoutua on myös ns. tyhjään tuijottaminen jossa mieli on tyyni kuin rauhaisan metsälammen pinta ja silmät rentoina eikä edes yritä kohdistaa katsettaan mihinkään. Eli laskee irti keskittymisestä ja on vaan kuin ei olisikaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat