Kommentit (12)

Vierailija

Kyllä se ruoka kannattaa kypsentää, on paremman makuistakin. Silti menaisten kannattaisi panostaa oikeisiin artikkeleihin, näiden kirjamainosten sijaan.

Vierailija

Oho. Lopettaa kasvissyönnin. Eli syö tästä lähin vain lihaa? No, eipä tarvitse enää katsella tämänkään ohjelmia saati ostaa kirjoja. Meni maku koko muijaan. Olin jotenkin pitänyt häntä fiksuna, mutta erehtyy sitä näköjään itse jokainen joskus, Joku on saanut hyvin aivopestyä ja tuputettua valheita toiselle silmät ja suut täyteen. 

Vierailija

Miten niin lopettaa kasvissyönnin? Voihan raakaravinnossa olla myös kasvisia mukana. Jota Karita aikoo edelleenkin jatkaa, vaikka haluaa myös lihaa välillä maistella. Itsellä O+ veriryhmä, ja aina silloin tällöin on saatava myös erinomainen pihvi, jonka mies valmistaa todella mureaksi, mutta ei liian kypsäksi.

Ja toisekseen; ei ole kohteliasta kutsua naisia muijiksi, vaikka ei heitä henk.koh. tuntisi. Senverran voisi olla sivistynyt edes kommentoinissa!

Vierailija
Vierailija

Miten niin lopettaa kasvissyönnin? Voihan raakaravinnossa olla myös kasvisia mukana. Jota Karita aikoo edelleenkin jatkaa, vaikka haluaa myös lihaa välillä maistella. Itsellä O+ veriryhmä, ja aina silloin tällöin on saatava myös erinomainen pihvi, jonka mies valmistaa todella mureaksi, mutta ei liian kypsäksi.

Ja toisekseen; ei ole kohteliasta kutsua naisia muijiksi, vaikka ei heitä henk.koh. tuntisi. Senverran voisi olla sivistynyt edes kommentoinissa!

*reps* Toivottavasti kommenttisi oli provo, mutta korjataanpa kuitenkin, kasvissyönti tarkoittaa ettei syö ollenkaan lihaa (kana, punainenliha, kala yms).

Ja jos syö sekä lihaa että kasviksia on sekäsyöjä.

Vierailija

Ahaa, olin jo harkinnut tovin naisen kirjan ostamista, mutta ehkäpä sijoitankin sitten rahani väkivallattomuuteen sitoutuneemman kokkailijan teokseen :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat