Kommentit (6)

Vierailija

1. kohta oli kyllä melko kivalta kuulostava, mutta itse olen jo lähellä täyslopettamista ja sähkötupakan avulla olen  tuon tähän asti kyllä tehnyt. Jos jotakuta kiinnostaa niin omasta mielestäni parhaat löytyy täältä.

Vierailija

Juu kyllä varmaan olisin onnistunut lopettamaan 32 vuotta kestäneen tupakointini runoja rustaamalla mutta varmuuden vuoksi lopetin sen kaksi ja puoli vuotta sitten sähkötupakalla.

Tästä jutusta sai kyllä hyvät naurut ei siinä mitään ja pakkohan tämän oli olla huumorilla kirjoitettu eikö ?.

Vierailija

Me ollaan nyt mieheni kanssa höyrytelty http://happyjuice.eu/sahkotupakat/62-evod-double-aloituspakkaus.html tuollaisella. Otettiin pari nestettä mukaan ja koko paketti alle 50e kotiin, siis tuossa paketissa on kaksi sähkötupakkaa! Nyt kaksi viikkoa myöhemmin, kumpikaan ei ole polttanut ensimmäistäkään tupakkaa ja jos näin laskee, niin tuo alle 50e laitteet ja nesteet on jo maksettu ja vieläkin on nesteitä jäljellä.
15 vuotta olemme kumpainenkin polttaneet ja lopettamista yrittäneet useita kertoja ikinä siinä kuitenkaan onnistumatta ja nyt loppui kun kertalaakista, uskomatonta ja samaan aikaan NIIIN IHANAA! Ei haise hengitys enää ei :)

Jotenkin vaan tekee mieli hehkuttaa kaikille kuinka mahtavia nuo ovat ja kuinka helppoa lopettaminen oli!

TiinaSS

Olen samaa mieltä toisen kommentoijan kanssa että ihan hauskoja keinoja, mutta jos olet monta vuotta tupakkaa polttanut ja jäänyt koukkuun niin vaikea sitä nikotiininhimoa on säädellä. Paras tapa varmaan päästä eroon on siirtyä sähkötupakkaan... itse tilasin täältä http://www.paulsaar.com/ aloituspakkauksen ja kahdet nesteet tuli kaupan päälle. Paketti tuli perille kolmessa päivässä ja sen jälkeen en ole yhtään tupakkaa polttanut :)

Vierailija

Poltin n. 30 vuotta säännöllisesti lukuunottamatta raskaus- ja imetysaikoja ja joitakin epätoivoisia lopetusyrityksiä. Sitten luin kirjan Stumppaa tähän (Allen Carr) ja lopetin kertaheitolla 10.11.2012. Sen jälkeen ei ole tehnyt edes mieli. Tämä oli minusta hauskin ja helpoin tapa lopettaa. Eikä tarvinnut siirtyä riippuvuudesta toiseen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat