Kommentit (11)

Vierailija

Tämä on ainakin miehille ns. peruskauraa.

Naisilla ilmeisesti se häpeä jalkoväliä kohtaan on vähän isompi? Syntisuihku pönttöön tai olet huono nainen?

Vierailija
Vierailija

vettä säästyy 20 kertaa enemmän kun jättää yhden suihkupäivän väliin viikossa verrattuna suihkussa kusemiseen.

Jätä vaikka kaksi suihkupäivää "väliin", mutta silloin, kun olet suihkussa niin kuse sinne.

Vierailija

kuse suikuun niin koko kylppäri haisee kuselle ja sen pesemiseen menee enemmän vettäkuin vessannvetämiseen harvinaisen tyhmä idea

Vierailija

Meillä ainakin jää pieni osa vedestä seisomaan suihkun lattiakaivoon. Jos joku perheenjäsenistä kusis suihkuun, sais kyllä kuurata myrkyllä koko suihkun. Tää on ihan yhtä tyhmä idea ku hajoava vessapaperirulla. Muuttakaa metsään asumaan, jotka ootte vielä metsäläisten tavoilla. Brittiläsiethän ovat tunnetusti erittäin epäsiisti kansa, kai ne kusta lorottaa niille kokolattiamatoilleenkin...Ja nyt tiedetään mistä niitten talot homehtuu, ne ei tiedä mihin pitää kusta. YÖK!

Vierailija

Tässä sitten yksi nainen ilmoittautuu. Olen pissannut suihkuun vuosikausia. Ihan ensin ajansäästöllisistä syistä, nyt vain siksi, että aamulla kun heti herättyä sinne suihkuun kuitenkin menee, mitä järketä on käydä ensin vessassa ja huuhdella se, kun voi hoitaa kaksi asiaa samalla? Ja kun pesee hiukset pikana ja itsensä, niin eipä se virtsa sinne viemäriin jää kun sen pissaamisen hoitaa heti aluksi. Ja jos virtsa haisee niin voimakkaasti, että sen jälkeen koko kylppäri pitää huuhtoa, niin suosittelen pikaista lääkärissäkäyntiä. Oma virtsani nyt ei ainakaan haise, ellen syö kamalasti valkosipulia tai parsaa. Ja minä käyn joka aamu suihkussa, koska hikoilen öisin ja on ihan ystävällistä kanssaeläjiä kohtaan piipahtaa huuhtomassa hiet pois itsesätään ennen töihinmenoa.

Vierailija
Vierailija

kuse suikuun niin koko kylppäri haisee kuselle ja sen pesemiseen menee enemmän vettäkuin vessannvetämiseen harvinaisen tyhmä idea

Jaa, en tiedä minkälaista myrkkyä teillä sitten kustaan, jos se niin hirvittävästi lemuaa? Itse kusen suihkussa aina kun siellä ollessa sattuu kusettamaan, enkä ole kertaakaan havainnut mitään ylimääräisiä hajuja. No, kusensa kullakin.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Jaa, en tiedä minkälaista myrkkyä teillä sitten kustaan, jos se niin hirvittävästi lemuaa? Itse kusen suihkussa aina kun siellä ollessa sattuu kusettamaan, enkä ole kertaakaan havainnut mitään ylimääräisiä hajuja. No, kusensa kullakin.

Kusen ja olen myös se, joka suihkukaapin lattian aina harjaa samalla kun huuhtelen saippuita pois. Sitä varten oleva harja roikkuu suihkuseinällä lattiatasossa. Tuntuu, että ihmiset ovat etääntyneet aika kauas omasta kehostaan. Odottelen vaginatuoksusuihkeita Suomen markkinoille. Käyttäjiä saattaisi jo löytyä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sen lisäksi minä väännän aamulla paskat suihkussa Helpompi huuhtoa jos illalla ottaa ulostuslääkettä niin ei ole kovalla

Hyvää huumoria!

Virtsalla ja ulosteilla on aika iso ero. Ulosteissa on sangen epäterveellisiä bakteereja, joita virtsassa on vain hyvin harvoin.

Ihmiset harvoin sitä tajuaa, mutta virtsa on itsessään aika puhdasta, vaikka ehkä epämiellyttävän hajuista. Ulosteissa on yleensä aina taudinaiheuttajia. 

Mtf nainen
Seuraa 
Liittynyt14.3.2014

Itsekkin pissaan suihkussa käydessäni aina.ei kyllä jää mitään epämiellyttäviä tuoksuja kylppäriin.mikäli näin jollakin tapahtuu niin suosittelen minäkin että lääkärissä selvittäisi syyn pissan voimakkaaseen tuoksuun.esim.Britanniassa monet naiset pesevät kasvonsa pissalla aamuisin ja käyttävät sitä muutenkin ihonhoidossa.olen kokeillut itsekkin ja iho pysyy pehmeänä ja muutenkin pissa tuntuu kasvojen hoidossa ihan hyvältä tuotteelta.monet myös juovat aamuisin oman pissansa...liittyy muistaakseni jotenkin vastustuskyvyn voimistamiseen tai vastaavaan.itse en ole omaa pissaani maistanut mutta ystävättäreni pissaa kylläkin.liittyi intiimin kanssakäymisen ohessa ihan vaan kokeilumielessä ystävättäreni pyynnöstä tapahtuneeseen asiaan...itse asiassa se oli aika kiihoittavaakin kun lämmin ja oikeastaan aika mauton pissa suihkusi suoraan suuhuni.join kaiken minkä kerkesin eikä siitä kyllä ollut mitään haittavaikutuksia.nyttemmin olemme ystävättäreni kanssa satunnaisesti sisällyttäneet myös pissaleikit seksuaalisen kanssakäymisen oheen.on myös piristänyt suhdettamme mukavasti.eli on pelkästään positiivisia kokemuksia.(Olemme siis lesbopari ja seurustelleet useamman vuoden) sen vuoksi uskaltaa kokeilla uusiakin juttuja ja vaikka juoda pissaakin koska olemme molemmat terveitä niin ei tarvitse pelätä mitään sen suhteen...Kannattaa rohkeasti kokeilla jos siltä tuntuu...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat