Kommentit (4)

Vierailija

no ei se kyllä ole kateutta jos heitä arvostelee,heidän käytös on niin yliampuvaa, siis kaisan ,antaen heidän ymmärtää ,että talo ei ole niin arvokas.tietysti monesta on jopa hienoa saada kaisa myymään kotiaan, no se on miten sen ottaa.minä en päästäisi kaisaa edes kotiini mistään hinnasta.se alentaisi minun olemustani normaalina ihmisenä,ja herättäisi epäluulot älykkyydestäni.kaisa muistuttaa tuulen pierua,ja kuka nyt sellanen haluaisi olla.

vanha kasassa

Vierailija kirjoitti:

Voi voi te umpikateelliset nillittäjät: nostakaa persuksenne sieltä sohvanpohjalta ylös, se on ensi askel menestymiseen.

Tuskin umpikateelisia on.Hyvä asia puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä.Hyvistä ja huonoista. kaisahan tienaa rahaa,rohkeasti kertoo myös elämän kipeistä asioista.Tunnustaudun soffaperunaksi aamut.Suunittelen sitä tätä,tänä aamuna lähden ,,enYksin vanhana hitonvaikeaa.Kaikki soffaperunat tulisi kotiini.istuttaisiin täällä,ei vuoroin vieraissa.Ei kirppis shoppailuja,ei kahviloita.Kyllä enempi minun arvosteluja.miksi et hanki kotiisi sitä tätä tuota olisi kivempi.minä ostin sen ja sen kotiini,Ja kuitenkaan ei kutsu eivät kutsu 30vuoteen kotiinsa katsomaan sisustus ostot..sanovat sit kun siivonnut..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat