Kommentit (4)

Vierailija

Heh heh, ei uponnut. Välttelen edelleen turhia, ylimääräisiä kemikaaleja. Minun etuni ei ole se että tuote voi seistä hyllyssä kuukausikaupalla pilaantumatta. Se on jonkun toisen ( näitä juttuja levittävän?) etu. 

Kukaan ei tiedä mitä kaikkea tämä kemikaalien yhteismäärä kehossa tekee. Minä en ole koekaniinina tässä! Eihän näihin haitta-asioiden tutkimiseen saa mistään rahoitusta, ja jos näitä tutkit ja levittelet, ei tule rahoitusta muuhunkaan. Mutta omia valintoja, elä ja anna muiden elää!

Vierailija

Parabeenit, aiheuttavat tutkitus syöpää. Tyhmät ihmiset välttelee siis?

"Tutkimuksissa ei ola havaittu geenimuunnellun ruuan olevan haitaksi terveydelle"

VÄÄRIN. On useita tutkimuksia joissa gm-ravinnosta on ilmaantunut koe-eläimille mm. kasvaimia, syöpää, hedelmättömyyttä. Ei tästä olla todellakaan yhtämieltä tiedepiireissä.

Vierailija

Ei uponnut tännekään! suosittelen lukemaan vaikka Kaisa Jaakkolan kirjoituksia aiheesta parabeenit. Kokeilujen myötä olen huomannut että iho ja keho voi paljon paremmin kun välttelee juurikin noita parabeenejä, silikoneja, natriumglutamaatteja ja muita keinotekoisia aineita. On suorastaan naurettavaa vetää puolukan E-koodi mukaan puhuttaessa muista keinotekoisista aineista. On totta että elintarviketeollisuus on kehittänyt koodit myös luonnollisille aineille ja hienoa että ne on alettu kirjoittamaan auki tuoteselosteisiin kun kaikki eivät jaksa tehdä salapoliisityötä ostoksilla ollessaan. Ihanaa että ihmiset ovat heränneet tuotteiden tuoreuteen ja turvallisuuteen. GMO on niin uusi juttu että saa nähdä mitä siitä tulevaisuudessa seuraa, itse en suostu käyttämään iholle enkä suuhuni näitä tuotteita. Mutta jokainenhan tekee omat valintansa, toivottavasti ei perustuen tällaisiin juttuihin jonka takana voi olla toimittaja joka ei ole perehtynyt muuta kuin kosmetiikkayritysten tiedonantoihin.

Vierailija

Olen nyt selaillut muutaman jutun tällä sivustolla ja ei voi kuin ihmetellä, kuinka ala-arvoista journalismia sivusto harrastaa. Herää vain kysymys, mikä tämän julkaisun kohderyhmä on? Lisäksi olisi mielenkiintoista tietää, että millä kompetenssilla "toimittajat" näitä idioottimaisia juttuja kirjoittavat. Jonkinlainen vastuu pitäisi olla höpöhöpö-puheiden levittämisessä medioilla.

TL;DR: Vittu mitä paskaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat