Kommentit (2)

Vierailija

Tuloni ovat pudonneet niin, että pihistelen kaikesta.

Esimerkiksi minulla ei ole varaa satsata kunnon kenkiin, koska kerralla moinen summa... no sitä vaan ei ole. Onneksi hiukseni ovat luonnostaan kauniit ja hyväkuntoiset halvasta shampoosta (eikä lainkaan hoitoainetta) huolimatta. Eipä niitä tarvitse edes föönätä. En myöskään tarvitse ehostusta (paitsi joihinkin erityistilanteisiin eli hyvin harvoin). Mutta mistä sitten en pihistäisi, kun kaikesta on pakko. Kierrätän, kirpparilta takki yms., hyvä t-paita voi olla yhtä susi kuin halpa (kerran satsasin kahteen laadukkaaseen/kalliiseen ja molemmat surkeimmat, mitä olen hankkinut). En myöskään lennä, koska millä rahalla lentäisin. En siis matkustele.

Sen sijaan käyn luonnossa ja kotimaastakin, ihan lähiseudultakin, löytyy aina uutta ja innoittavaa. Näistä asioista en luovu, siis en suostu metsäsamoiluista pihistämään. Kirjasto on toinen, mistä en pihistä. Lukeminen on parhautta.

Ja se halpakin suklaapatukka joskus harvoin, se on varsinaista luksusta.

Sikke

Vierailija kirjoitti:
Tuloni ovat pudonneet niin, että pihistelen kaikesta.
Esimerkiksi minulla ei ole varaa satsata kunnon kenkiin, koska kerralla moinen summa... no sitä vaan ei ole. Onneksi hiukseni ovat luonnostaan kauniit ja hyväkuntoiset halvasta shampoosta (eikä lainkaan hoitoainetta) huolimatta. Eipä niitä tarvitse edes föönätä. En myöskään tarvitse ehostusta (paitsi joihinkin erityistilanteisiin eli hyvin harvoin). Mutta mistä sitten en pihistäisi, kun kaikesta on pakko. Kierrätän, kirpparilta takki yms., hyvä t-paita voi olla yhtä susi kuin halpa (kerran satsasin kahteen laadukkaaseen/kalliiseen ja molemmat surkeimmat, mitä olen hankkinut). En myöskään lennä, koska millä rahalla lentäisin. En siis matkustele. Sen sijaan käyn luonnossa ja kotimaastakin, ihan lähiseudultakin, löytyy aina uutta ja innoittavaa. Näistä asioista en luovu, siis en suostu metsäsamoiluista pihistämään. Kirjasto on toinen, mistä en pihistä. Lukeminen on parhautta.Ja se halpakin suklaapatukka joskus harvoin, se on varsinaista luksusta.

Voimia sinulle! Ymmärrän tilanteesi, koska itsekin joudun pihistelemään. Ehkä valoa on tunnelin päässä kun valmistun. Samoja säästövinkkejä minullakin käytössä. Kenkien suhteen olen onnekas, koska minulla on koon 37 jalka, joten talvikengät olen löytänyt tarjouksesta. Älä välitä alapeukuttajista. Joillakin ihmisillä ei löydy ymmärrystä muulle kuin omalle peilikuvalle. Tsemppiä!

Mistäkö itse en pihistä: 1) ystävien ja perheen kanssa vietetystä ajasta, 2) terveellisestä ruoasta (leivon itse ja syön paljon kasviksia - lihasta tosin olen luopunut, paitsi tarjouskalasta), 3) liikuntavaatteista ja -kengistä (näitäkin tosin ostan tarjouksesta, liikunnan lisääminen rutiiniini lisäsi elämänlaatua 100 %) ja 4) tummasta suklaasta (ostan mieluummin vähemmän ja kerralla tosi hyvää, itse diggailen Brunbergin laktoosittomasta tummasta suklaasta), 5) paistinpannusta (ostin kerralla hyvän joulutarjouksesta ja se pelittää monen vuoden jälkeen vieläkin kun taas halpispannun joutuu vaihtamaan parin kolmen vuoden välein) ja 6) unelmista (ne kantavat yllättävän pitkälle), mielipiteistä ja omanarvontunnosta.

Mistä pihistän: 1) Kasvorasvat (Niveaa ja L'orealia käytössä ja niistäkin kyttään Tokmannin tarjoukset, myös Lidlin Cien sensitive vartalovoide on ihan hyvää), 2) meikit (Essence ja tarjouskorit ovat tulleet tutuiksi, hyvää ripsiväriä en kyllä ole niistä löytänyt mutta enpä ole myöskään muutamista kalliista merkeistä joita kokeilin silloin kun oli rahaa enemmän käytössä), 3) nukkumavälineet ( olen onnekas, ei ole vielä mitään selkävaivoja), 4) talvitakki (alesta, vähän iso mutta mahtuupa villapaita alle), 5) hiustenhoitotuotteet (halvalla saa todellakin hyvää ihan kuluttajatestienkin mukaan), 6) fööni (ilmakuivaan hiukset, koska pesen ne ennen nukkumaanmenoa) ja listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat