Kommentit (4)

Vierailija

Lääkebisnes tarjoaa ns. "helpon" ratkaisun, joka ei aina ole välttämättä edes se paras. Esim. kohdunpoistoleikkauksia Suomessa tehdään enemmän, kuin kai missään muualla, vaikkei kuolleisuudessa liene isoja eroja. Voi olla riski olla menemättä leikkaukseen, mutta turhatkin leikkaukset rasittavat kehoa ja aiheuttavat monille huonoa elämänlaatua loppuelämäksi.

Hollannissa syöpää ehkäistään ja hoidetaan kannabiksella. Siellä on maailman parhaaksi kehuttu terveydenhoito. Karvasmanteli, parsakaali, pakurikääpä, monet ruoka-aineet tuhoavat syöpäsoluja. Toivoisin kannabiksen K-18 laillistamista Suomessa.

Vierailija

Onhan tällaiset aina ikäviä juttuja, mutta tuota on kai melko helppoa joskin varmasti hieman työlästä seurata joten en usko että iloisesti hirnuvalla aamujani ilostuttavalla kauniilla hevosnaama-Annilla on mitään kovin vakavaa hätää. Ajattelisin kuitenkin niin, että rintojen menetys on aika "pieni hinta" silloin jos asia alkaa pelottaa niin että se alkaa vaikuttaa elämisen iloon tai laatuun...

" Siihen asti ajattelin, ettei mikään paha koskettaisi minua. Niinhän kaikki ajattelevat". Ei syöpä ole hyvä tai paha se on vain sairaus muiden joukossa,  ei sitä kannata turhaan demonisoida ja elämä on joka tapauksessa kuolemaan johtava sairaus.

Vierailija

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 08:13"]

Onhan tällaiset aina ikäviä juttuja, mutta tuota on kai melko helppoa joskin varmasti hieman työlästä seurata joten en usko että iloisesti hirnuvalla aamujani ilostuttavalla kauniilla hevosnaama-Annilla on mitään kovin vakavaa hätää. Ajattelisin kuitenkin niin, että rintojen menetys on aika "pieni hinta" silloin jos asia alkaa pelottaa niin että se alkaa vaikuttaa elämisen iloon tai laatuun...

" Siihen asti ajattelin, ettei mikään paha koskettaisi minua. Niinhän kaikki ajattelevat". Ei syöpä ole hyvä tai paha se on vain sairaus muiden joukossa,  ei sitä kannata turhaan demonisoida ja elämä on joka tapauksessa kuolemaan johtava sairaus.

Olet tylsä tyyppi. Tsemppiä Anni, oot niin kiva!

Vierailija
Vierailija

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 08:13"]

Olet tylsä tyyppi. Tsemppiä Anni, oot niin kiva!

Kiitos. Se on kyllä totta ja olen jopa ylpeä tylsyydestäni sekä hötkyilemättömästä realismistani elämän edessä. Ei kaikkien tarvitse olla kiinnostavia tai huomiohuoria...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat