Kommentit (3)

Vierailija

En ole koskaan nukkunut hotellissa hyvin. Hotellin patjat ovat liian kovia ja muhkuraisia, tyynyt liian ohuita ja hotellihuoneen äänieristys huono. Seinän takana joku pariskunta paneskelee koko yön niin että kolina kuuluu seinän läpi. Toisella puolella naapurihuoneessa jengi katsoo televisiota täysillä. Aamulla kuudelta soi puhelin yöpöydälläni kun respassa joku taas unohti, että minä jo illalla pyysin kohteliaasti "ei aamuherätystä, kiitos". Seuraavaksi alkaakin sitten hotellisiivojan meteli naapurihuoneessa, pölynimuri huutaa ja ovet paukkuvat. 

Kyllä, minä olen yöpynyt kymmenissä eri hotelleissa ympäri maailmaa, niin keskitason hotelleissa kuin luksushotelleissakin. En ole koskaan nukkunut hotellissa läheskään yhtä hyvin kuin kotona. Elämäni huonoimmat unet sain -huvittavaa kyllä - Helsingin hotelli Kämpissä jonka piti Suomen parhaita. En ole koskaan nukkunut niin täydellisen epämukavalla patjalla kuin mitä Kämpin sviitissä oli. Se oli kuulemma jokin englantilainen huippukallis ja huippulaadukas sänky mutta täyttä rahanhukkaa nukkumismukavuuden kannalta.

Kotona nukun paksulla, pehmeällä vaahtomuovipatjalla (Anttilasta ostettu patja) ja uni maistuu vaikka 12 tuntia putkeen. Kesämökillä nukun myös erittäin hyvin vaikka lakanat ovat monivärisen kirjavat ja hetekassa maatessa ei ergonomia päätä huimaa.

Noh, minä olenkin niitä hulluja matkailijoita, jotka pakkaavat ulkomaille lähtiessään mukaan oman petauspatjan. Tuulehan siitä yksi ylimääräinen kirjattava matkatavara mutta en välitä, koska nukkumismukavuus lomalla on minulle tärkeämpää kuin ylimääräisestä laukusta menevät lisämaksut.   

Vierailija

Hotelleissa tosiaan on huonot sängyt, ja ei liian pienet vaan ihan liian isot tyynyt, eihä kenenkää niskat sillasist voi tykätä. Olin hemmottelu hoidossa kylpylässä, ei ollu hieronnalla mitään vaikutusta ku 3 yötä nukku huonol tyynyl ja kaiken lisäks vuodesohval, jossa petarin osuutta toimitti yks hiton valkone lakana.

Vierailija

Pakko osallistua tähän keskusteluun kun täällä törmäsin tähän.

Kun joka kerta kun olemme mieheni kanssa hotellissa Suomessa, niin oikein ihmettelemme sitä, kuinka niissä osataankin tehdä niin ihanteelliset olosuhteet nukkumiselle! Me ainakin nukumme aina aivan mielettömän hyvin hotellissa! Esimerkiksi viimeksi kun olimme Seurahuoneella Helsingissä, nukuttiin jälleen kerran täydellisen hyvin! Tarttin kyllä korvatulppia, jotka mulla on aina mukana kun lähdetään kaupunkiin...

Huoneen lämpötila oli täydellinen, ei kylmä eikä kuuma, tyyny sopiva, peitto sopiva ja lakanat ihanan pehmeät, sileät ja puhtaat. Lisäksi patja oli hyvä, vähän pehmeä, mutta normaalipainoisilla ei ole ongelmaa nukkua pehmeällä, pikemminkin siitä nauttii kun välillä pääsee oikein pehmeälle. Oli kyllä täydellinen yö!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat