Kommentit (9)

Vierailija

Ei muuten pidä paikkaansa naisten hakevan oman ikäistään seuraa, todellisuus on että naiset hakevat itseään 5...10 vuotta vanhempaa miestä. Näin ainakin Suomi24:n treffipalstalle.

Vierailija

Haha, naurettava "tutkimus". Kaikki miehet eivät halua parikymppistä naista. Moni mies (mukanalukien 20-vuotiaat ja 30-vuotiaat) kiihottuvat itseään vanhemmasta naisesta. Vanhempi nainen on kokenut ja itsevarma, hän osaa nauttia seksistä. Miksi mies haluaisi epävarman ja kömpelön parikymppisen naisen, joka häpeää oma ulkonäköään sängyssä ("Näytänkö mä lihavalta kun olen näin?") ja häpeää omaa ruumistaan ("Onkohan mun toosa liian löysä?").

Nelikymppinen puuma on parempi kuin kaksikymppinen kokematon seinäruusu.

Vierailija

No, eivät kaikki parikymppiset häpeä itseään sängyssä. Tietysti ymmärrettävää, että jotkut vanhemmat naiset haluavat jotenkin nostaa itseään sängyssä paremmiksi. Tähän sanoisin: ei se määrä, vaan se laatu. Itse olen etsinyt juurikin oman ikäistä seuraa ja olen myös löytänyt. Itseäni merkittävästi vanhemmat tai nuoremmat eivät innosta yhtään.

Vierailija

Tarkoittaako se että naisilla ei ole enää virkaa sen jälkeen, kun eivät ole enää parikymppisiä? Hyvin surulliselta kuulostaa. Olen 35+ nainen ja sinkku edelleen. Tosiaan miehillä on 10v itseään nuorempia naisia. Elämä kuluu siis yksin, jos ei onnistu kaksikymppisenä lyhyellä ajalla löytämään kumppania.

Vierailija

Valitettavasti näin se menee valtaosassa tapauksia. Naisilla on tosin kova etulyöntiasema nuorena, sillä hyväkuntoinen 20-25-vuotias nainen saa melkein kenet tahansa haluaa.

On jotenkin ironista, että nuorena monia naisia ärsyttää se miehiltä saatu huomio. Sitten kymmenen vuotta myöhemmin toivoisi, että sitä huomiota taas olisi.

Vierailija

Se että mies haluaa nuoremman naisen perustuu kaiketi ihan vain siihen, että vanhemmasta naisesta ei ole enää oikein synnyttäjäksi, riskitkin lisääntyvät vaikka pystyisi ja toki vanhemman naisen kyky selviytyä lastenhoidosta vähenee samaa tahtia, hän ei vain jaksa tehdä täyttä päivää lasten kanssa. Toki jos naisella on ennestään lapsia ja hän  sattuisi vielä vanhemmilla päivillään olemaan kykenevä sikiämään, niin kokemuksen kautta hän ehkä pärjäisi, mutta olisi kuitenkin työnsä sekä lastenhoidon jälkeen niin väsynyt ettei pystyisi täysipainoisesti enää antamaan "lovea" miehelle. Naisen optimaalinen aika lapsille on tosiaan hieman yli kahdenkymmenen ikävuoden yli jolloin hän ei ole enää ihan niin henkisesti kehittymätön, mutta jaksaa vielä kahdenkymmenenviiden ikävuoden jälkeen nainen alkaa olla jo melko heikoilla ja yli kolmekymppinen nainen on jo henkisesti niin epätoivoinen lapsiasioissa että tekee kaikkensa ehtiäkseen lapsijunaan ja tekee virheitä miesmarkkinolla yms kunhan vain saa itsensä tiineeksi eivätkä ns liitot kestä ja siitä vanhempien naisten tullessa kyseeseen kaikki on lähinnä arpapeliä sekä sattuman kauppaa. Jos tarvetta lapsille ei ole kummallakaan osapuolella niin silloin vanhempikin nainen voi olla toki ihan hyvä vaihtoehto, jos ei halua ns urheiluautoa vaan tyytyy paljon ajettuun luotettavaan diesel-autoon ja on valmis hyväksymään sen ominaisuudet kulumat joita runsaat kilometrit ovat tuoneet tullessaan. 

Vierailija

Olen ollut tuolla samaisella sivustolla rekisteröityneenä joskus ja valitettavan tutulta kuulostaa. Itse olin juuri parikymmentä täyttänyt ja profiilissani luki, että etsin max 25-vuotiaita naisia tai miehiä. Tuli pikkusen oksennettua aina suuhun, kun neljä- ja viisikymppiset ukot lähettelivät viestejä. Saattoivat todeta viestin alkuun, että "Tiedän olevani vähän vanhempi kuin toivoit, mutta luulen, että meillä olisi paljon yhteistä--" joo aivan varmasti.

Vierailija
Vierailija

Se että mies haluaa nuoremman naisen perustuu kaiketi ihan vain siihen, että vanhemmasta naisesta ei ole enää oikein synnyttäjäksi, riskitkin lisääntyvät vaikka pystyisi ja toki vanhemman naisen kyky selviytyä lastenhoidosta vähenee samaa tahtia, hän ei vain jaksa tehdä täyttä päivää lasten kanssa. Toki jos naisella on ennestään lapsia ja hän  sattuisi vielä vanhemmilla päivillään olemaan kykenevä sikiämään, niin kokemuksen kautta hän ehkä pärjäisi, mutta olisi kuitenkin työnsä sekä lastenhoidon jälkeen niin väsynyt ettei pystyisi täysipainoisesti enää antamaan "lovea" miehelle. Naisen optimaalinen aika lapsille on tosiaan hieman yli kahdenkymmenen ikävuoden yli jolloin hän ei ole enää ihan niin henkisesti kehittymätön, mutta jaksaa vielä kahdenkymmenenviiden ikävuoden jälkeen nainen alkaa olla jo melko heikoilla ja yli kolmekymppinen nainen on jo henkisesti niin epätoivoinen lapsiasioissa että tekee kaikkensa ehtiäkseen lapsijunaan ja tekee virheitä miesmarkkinolla yms kunhan vain saa itsensä tiineeksi eivätkä ns liitot kestä ja siitä vanhempien naisten tullessa kyseeseen kaikki on lähinnä arpapeliä sekä sattuman kauppaa. Jos tarvetta lapsille ei ole kummallakaan osapuolella niin silloin vanhempikin nainen voi olla toki ihan hyvä vaihtoehto, jos ei halua ns urheiluautoa vaan tyytyy paljon ajettuun luotettavaan diesel-autoon ja on valmis hyväksymään sen ominaisuudet kulumat joita runsaat kilometrit ovat tuoneet tullessaan. 

vOI VOI KYLLÄ SINÄKIN ITSESTÄSI LIIKOJA LUULET. Toivottavasti jäät ilman 20 - 100 v. naista, niin halventavaan tyyliin kirjoita naisista. Yök. Miten sinunkaltaiseksi mieheksi tullaan??? Vai onko kommentoijana taas joku teini-ikäinen "mies", joka ei ole naista nähnytkään?

Jokke jousipyssy

Partnerin valintamme ei juurikaan perustu yksilölle, ihmiselle eli siihen kuka se toinen on, vaan lähes täysin mielikuville toisesta henkilöstä, jotka nekään eivät oikeasti ole omia. Suhteemme partneriimme on siis kutakuinkin sama kuin koriste-esineisiin, eli onko ihme, ettei suhteet toimi? Voin suositella tutustumaan sellaiseen kirjaan kuin "Rakkaus: Läheisyyttä ja särkyneitä sydämiä?", siitä löytyy uutta näkökulmaa ja erittäin selkeyttävää tietoa rakkaus- ja parisuhdeasioista, ihan ehdoton luettava jos haluat parantaa rakkauselämääsi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat