Kommentit (7)

Vierailija

Ei itketä, kun en ole jaksoakaan koskaan katsonut.

Ohjaelmasta kirjoitetut jutut ja nähnyt mainokset vaikuttavat niin kauheilta, että olen todenut: ei taida olla mun juttu.

Vierailija

Onko tässä ohjelmassa itku päätarkoitus? Minua ei ole kyllä vielä itkettänyt. Ja vaikka tällä kaudella on mun mielestä todella mahtvat artistit niin kyllä on ollut jotenkin kiusallista katsottavaa. Kaikki vaan tuijottaa toisiaan eikä juuri samo mitään. Pakolliset ihan huikee- kommentit täytyy puristaa ulos. Kyllä pitäisi artistien antaa vähän enemmän itsestään. Ei ole enimmäisen kauden veroista

Vierailija

Viime jakso oli mullekin pettymys, vaikka PMMP on lempiyhtyeeni. Odotin jaksolta enemmän. Ekasta jaksosta kyllä pidin, mutta ei se itku kai pääasia ole. Se tulee sivutuotteena suurista tunteista, jotka eivät voi olla pahasta. Herkkyys on siis kirjoittajan mielestä huono asia. Oikeanlainen musiikkihan herättää tunteita. Se on mielestäni musiikin tarkoituskin. Voit lukea ohjelman kommentteja lisää blogistani.

http://tanssitytto. wordpress.com

Vierailija
Vierailija

Ei itketä, kun en ole jaksoakaan koskaan katsonut.

Ohjaelmasta kirjoitetut jutut ja nähnyt mainokset vaikuttavat niin kauheilta, että olen todenut: ei taida olla mun juttu.

Itse katsoin yhden jakson  tennäisyyden huipentuma tuodaan ulkomailta konsepti ja matkitaan sen mukaan tekoitkua myöden..tosin hyviä esiintyjiä  klipattu sinne mutta ei tuohon yhteyteen  Paulasta en pidä lukeutuu näihin haukutaan kela ja saadaan huomiota ja julkisuus itselle tyyliin ylimielisyyteen  taipuvainen haastatteluissa eli kelluu ..hjet hjet hjet ohjelmalle..terv..suorasuu..!

Vierailija

Jestas että on taas kyynistä (ja kateellista) porukkaa liikenteessä. "Ei minua ainkaan itketä nönnönnöö". Jos tunteminen, liikuttuminen ja kyyneleiden vuodattaminen on junttiuden määritelmä, olen enemmän kuin mielelläni juntti. Vollottava juntti.

Musiikki, tarinat biisien taustalla, biisien merkitys tekijöilleen, kauniit esitykset, artistien intiimi kohtaaminen. Minua se koskettaa. Enkä taida kyllä olla ainoa.

Ja uliuli, formaatti on, mutta niinhän ne valtaosa ohjelmista on. Tekeekö se kaikista ohjelmista epäaitoja? Tuskin. 

Ja onneksi on vapaus valita mitä katsoo.

Ja parhaitahan on tietysti nämä kommentoijat, jotka arvostelevat näkemättä ja kuulematta. 

Vierailija
Vierailija

Itse katsoin yhden jakson  tennäisyyden huipentuma tuodaan ulkomailta konsepti ja matkitaan sen mukaan tekoitkua myöden..tosin hyviä esiintyjiä  klipattu sinne mutta ei tuohon yhteyteen  Paulasta en pidä lukeutuu näihin haukutaan kela ja saadaan huomiota ja julkisuus itselle tyyliin ylimielisyyteen  taipuvainen haastatteluissa eli kelluu ..hjet hjet hjet ohjelmalle..terv..suorasuu..!

Jos sanon suoraan, Suorasuu voisi opetella välimerkkien käytön. Tosi hyviä esiintyjiä todellakin, kun ottaa huomioon, että vain kaksi väittämääsi "tekoitkua" vääntänyttä esiintyjää on ammatiltaan näyttelijöitä. Ovatpa loput neljä sitten myös todella hyviä näyttelijöitä  -  amatööreiksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat