Kommentit (14)

Vierailija

Eipä näkynyt kiristystä Vain elämää -haastattelussa vaan ihan normaalia ihon rypistymistä. Kaulalla ja poskilla. Ja mitä erikoista siinä on kun kaikki muutkin vanhenevat, kuka mihinkin tahtiin. Tupakoitsijat ja alhokolin lipittäjät paljon kyllä muita nopeammin. Vaikka eihän ne itse sitä huomaa. Paula ei tähän porukkaan onneksi kuulu.

Vierailija

Paula harrastaa tätä samaa sanoilla leikittelyä ja kiertämistä mitä muutkin käsitellyt muikit; kaikkea muuta mahdollista täytettä, botoksia on tehty ja jos sanoo ettei ole KASVOJA leikelty se sulkee kaulan ym alueet varmaan pois, ja silti voi väittää ettei valehdellut :D

Eikä hän ole hoikka vaan lihakseton, tuon ikäisellä lihastonus on lähes jo kadonnut. Pahaa tekee katsoa Paulan tikkujalkoja, samanlaiset kuin Samulinilla ja Mannolalla, ikää on kuin Metusalemilla niin totta kai paikat ku(r)tistuu. Toinen asia onkin sitten näiden tätien vatsa-alue joka on melkoinen, toki litistetty ties millä liiveillä. Mutta kukin tyylillään, mielellään toki joskus näkisi rehellisen tilityksenkin;)

Vierailija

Paulan vatsa-alue litistetty liiveillä? anna mun hetki nauraa. :D) Omasta kropastani kyllä tiedän ettei sitä ylimääräistä vatsaa ole silloin, kuin ei ole ylimääräisiä kilojakaan. Paula on monen muun lailla itsestään huolehtiva ihminen. Kateelliset kirjoittaa mitä mieleen juolahtaa!

Vierailija

Hei vierailija 4: miltähän mahdat itse näyttää, nyt saatikka sitten Paulan ja näiden muiden mainitsemiesi "muikkien" iässä. Kyllähän ne Paulan upeat, pitkät sääret tietysti herättää närää nuoremmassa persjalkasessa.. 

Vierailija

LOL; tätien puolustusesiinmarssi 5 ja 6! :D Komppaan 4:sta.  Ottakaa silmä käteen ja katsokaa (vaikka sitten peiliinne)  miten tietyn iän jälkeen vatsamakkarat kasvaa kun aineenvaihdunta dramaattisesti vähenee, samaan aikaan lihakset alkavat kadota. Ainoastaan se koira johon kalahti ei mitään muuta keksi kuin kaikkien epätoivoisten vasta-argumenttien esiäidin, kateuskortin! :´))  Paulahan on kaikkien maaliensa, kommervenkkiensa ja kalliiden kuteidensa alla todella symppis ja upea, mutta että väittää olevansa luomu...jota ei toki pokkana sentään pystynytkään väittämään. Eihän hän voi edes vessaan mennän ennen kuin Hulkkoska on hänet raamittanut, itsekin sen myöntää että Raili pitää olla käsiveskassa aina mukana. But, each to her own. :D

Vierailija

No niimpä ! Paula ei ainakaan halua mainostaa mahdollisia toimenpiteitään kuten kaikki tyrkyt ! On Paulan oma asia mitä kertoo julkisuuteen. :)

Paula on haastatteluissa ja muualla usein kevyessä lookissa. Kandeis kiinnittää huomiota mikä on sanottu tosissaan ja jikä huumorilka kieli poskella ;)

Itsekin meikkaan joka päivä, SO WHAT?! Ootte itse taatusti läskejä kotiäitejä joilla ei oo mitään elämää ! :D

Vierailija

Ja niin ihmiset eivät pidä sanasta kateus.. Siihen sisältyy niin paljon. Ei kukaan ole väittänytkään että tahtoisit olla artisti ja törkeän arvostelun kohde. Puhutteko kaikista ihmisistä yhtä halventavasti. Rakkaistanne ja itsestänne. Välil vois miettii mitä suustaan laukoo. Jostain se kumpuaa että on tuo vittumaisen paskainen asenne, HALOO 

SeKo

Paulalla oli jo nuorena vahvat lukinseitit silmien ympärillä, olen nähnyt monesti läheltäkin. Nyt silmien alaosassa on niitä vähemmän. Poskipäät eivät myöskään olleet nuorena noin korkeat. Normaalisti poskipäät ja leukapielet laskevat vanhemmiten ja tulee hamsteripussit.

Voihan sitä tietysti väittää ettei ole kirurgin veistä käyttänyt mutta botoxia, restylanea, laserhoitoja, mesolankoja ihan varmasti. Niitä laittaakseenhan ei tarvitse olla kirurgi. Ihan sairaanhoitaja/kosmetologi riittää.

henri

hu-hu-kuin kehtaatte,pk,kirjoittaa,noin,olen tuntenut pk 36v, hänen musikki,on minusta,tehnyt,vahvan tunne herkkä miehen,kauhulla oikein mietin,entä sit,kun pk,nukkuu pois, tiedän ,et osa mua kuolee mukana,pelkään tuota päivää, paula,kiitän menneistä vuosista.ja kaunis,erikois kiitos,vielä monista,tulevista, yhteisistä vuosista,terv henri, kaalo

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat