Hyvät juoksukengät?

Seuraa 
Liittynyt15.9.2014

Olen aloittamassa lenkkeilyä pikkuhiljaa synnytyksen jälkeen uudelleen ja mietin minkälaiset kengät ovat asfaltilla juoksemiseen kaikista parhaimmat? en halua ostaa mitään turhan kalliita kenkiäkään ja enin summa mitä tossuista olisin valmis pulittamaan on varmaan siinä 40 euron kieppeillä. Minulla on lisäksi aina ollut ongelmana pian juoksemisen aloittamisen jälkeen alkavat polvikivut ja mietin vaikuttaa kipuihin huonot kengät vaiko se, että juoksen liian kovalla maalla? ja lisäksi miten polvikipuja voisi ennaltaehkäistä? toivottavasti joku osaisi auttaa tietämätöntä. 

Kommentit (1)

Vierailija

Suosittelen ehdottomasti käymään jossakin paikallisessa urheiluliikkeessä kysymässä neuvoja asiantuntevalta henkilökunnalta. Kengän mukavuuteen kun voi vaikuttaa niin moni eri tekijä (henkilön paino, kuinka usein ja kuinka pitkiä matkoja juostaan, jalan asento juostessa, maasto, jne..). Minulla on ollut käytössä Mizunon kengät ja nyt viimeisimmät Niken juoksukengät. Hintahaarukka 60-75€ eli hieman korkeampi, kuin mitä sinä etsit.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat