Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Näinhän Raamattu lupaa myös, että tulee tapahtumaan viimeisinä päivinä, jolloin tieto lisääntyy (Dan. 12:4) ja jolloin jumalattomuus nousee huippuunsa (2. Tim. 3:1-5).

"Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle... Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu." - Apostolien teot 2:17-21

Vierailija

Kyllä sitä kieltämättä on sen verran viimeisten päivien tuntua verkkareissa että voisi antaa jonkun jumalattaren hieman hönkiä kaiken lihani päälle, mutta ei mielellään niin pahanhajuisella hengityksellä, että herraa pitää huutaa avuksia tai sellaista kovin kovaa kipua aiheuttaa, sen verran hentomielinen kuitenkin olen.

Vierailija

Eikö järkevämpää olisi tehdä konkreettista vapaaehtoistyötä ihmisten tai eläinten parissa, kuin käydä pari kertaa viikossa istumassa itseriitoisesti kirkossa palvoen jotain olematonta ihmisten keksimää ajatushahmoa jotta saisi _itselleen_ jonkin "rauhan" tai "pelastuksen". Vapaaehtoistyössä sen sijaan sitä voi tajuta "ettei kaikki pyöri oman navan ympärillä" paljon paremmin, sitä kun tehdään toisten elävien olentojen vuoksi, ei itsen.

Vierailija

Mahtavaa nähdä tälläsee suuntaan muutosta suomessa! kyllähä ne raamatun profetiat siel kokoajan rupee toteutuun!! ihanaa <3 Jumala on kyllä hyvä!! God bless all!

Vierailija

Itse en nykypäivänä uskaltaisi elää ilman Jumalaa. On niin hurjaksi mennyt nää maailman tapahtumat. Elämä uskovaisena on todella mielenkiintoista ja me ollaan ihan normaaleja ihmisiä, ei kaikki uskikset oo raamatulla päähän lyöviä, tuomitsevia tyyppejä:) Toki mukaan mahtuu paljon ylilyöntejä ja hihhulointia mutta ainakin oma elämäni on niin normielämää kun vaan voi, erona se että joka päivä voi rauhallisin mielin pyytää siunausta päivälle ja luottaa että Jumala pitää huolen kaikesta mitä mä tarvitsen.

Vierailija
Vierailija

Eikö järkevämpää olisi tehdä konkreettista vapaaehtoistyötä ihmisten tai eläinten parissa, kuin käydä pari kertaa viikossa istumassa itseriitoisesti kirkossa palvoen jotain olematonta ihmisten keksimää ajatushahmoa jotta saisi _itselleen_ jonkin "rauhan" tai "pelastuksen". Vapaaehtoistyössä sen sijaan sitä voi tajuta "ettei kaikki pyöri oman navan ympärillä" paljon paremmin, sitä kun tehdään toisten elävien olentojen vuoksi, ei itsen.

Viestissäsi on taustalla ajatus, että ylimpänä on oikea ja väärä ja vasta sille alisteisena Jumala. Mutta oletko todella selvittänyt luotettavasta lähteestä, mitä tuo ylimpänä oleva oikea ja väärä on, vaiko keksinyt sen itse, jolloin olet asettanut itsesi maailmankaikkeuden ylimmäksi olennoksi.

Vierailija

Hihihi, hengellisyys tulee muotiin. Ensi kevään kovia juttuja tulee olemaan pastellivärit, epäsymmetriset lierihatut, Odin ja hedelmällisyysriitit. 

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Viestissäsi on taustalla ajatus, että ylimpänä on oikea ja väärä ja vasta sille alisteisena Jumala. Mutta oletko todella selvittänyt luotettavasta lähteestä, mitä tuo ylimpänä oleva oikea ja väärä on, vaiko keksinyt sen itse, jolloin olet asettanut itsesi maailmankaikkeuden ylimmäksi olennoksi.

EI. Mitä sinä höpiset. Esitin vaan käytännön esimerkin miten voi konkreettisesti hyödyllisemmin huomata ettei kaikki pyöri oman navan ympärillä. Ei ole oikeaa tai väärää, ei ole jumalia.

Vierailija
Vierailija

Näinhän Raamattu lupaa myös, että tulee tapahtumaan viimeisinä päivinä, jolloin tieto lisääntyy (Dan. 12:4) ja jolloin jumalattomuus nousee huippuunsa (2. Tim. 3:1-5).

"Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle... Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu." - Apostolien teot 2:17-21

Helkkarin kätsyä, että epäuskovaiset on vaan todistetta siitä, että Raamattu on tosi. Eikös olekin? Satukirjaasi ei siis silloin voi todistaa vääräksi, vaikka arkeologista ja historiallista todistetta Raamatun paikkaansapitämättömyydestä on vinot pinot. "Raamattu ei ole totta." "HÄHÄÄ! Onpas, koska Raamatussa on profetia, joka kertoo, että Raamattua tullaan sanomaan epätodeksi!" Tämä logiikka on vaarallisen idioottimaista.

Melkoisen pelottavassa ja peräti sadistisessa toivemaailmassa sinä kyllä elät, jos oikein toivot että maailmanloppu jo tulisi ja sinä pääsisit tanssimaan pilven reunalle, kun epäuskovat saastaiset palavat helvetissä. Minulle tulee vain oksennuksen maku suuhun sinun kaltaisistasi ihmisistä. 

Vierailija
Vierailija

Mahtavaa nähdä tälläsee suuntaan muutosta suomessa! kyllähä ne raamatun profetiat siel kokoajan rupee toteutuun!! ihanaa <3 Jumala on kyllä hyvä!! God bless all!

Eikä rupea. Kasva aikuiseksi ja heivaa jo se mielikuvitusystävä niinkuin heivasit joulupukin ja pääsiäispupunkin. 

Vierailija

Mieluummin henkisyys, kuin hengellisyys. Menneitten aikojen satuihin, uskoo enää äärioikeiston Teekutsuliike, johdalteltavien ääniä saalistaakseen. Mitään jumalaa ja enkeleitä, ei ole olemassakaan. Koettakaa jo ihmiset avata silmänne ja tulla tähän päivään. Tänäkin vuonna jo 20 tuhatta ihmistä, teki johtopäätöksen ja erosi kirkosta.

Vierailija

Miten voi olla niin varma asiasta ettei enkeleitä olisi olemassa? Sehän on vain oma kuvitelmasi asiasta, eikä liity siihen erotaanko kirkosta vai ei! Me olemme ikäänkuin välitilassa Suomesta lähdettyämme. Muualla voi merkata raksin ruuttuun, haluaako maksaa kirkollisveroa tai ei, mutta ei sen takia tarvitse kirkosta eroa. Simppeli juttu! Ja kuukausimaksut kun ovat aivan eri luokassa kuin Suomen muutama centti, asiaa jo kannattaa punnitakin.. Mutta sen seurauksen käy myös kaikenmaailman hörhöjä oven takana.. tuputtamassa omaa ulkonlahkoaan. Voihan se olla että vain koettelevat? ;)

Taas omasta kokemuksesta tiedän, että jotain suurempaa on olemassa. Ja minua on myös kuultu ja asioita tapahtunut pyyntöni/toiveeeni mukaan. Koen olevani jollain lailla henkinen olento, tässä maailmankaikkeudessa. Osaan myös kiittää ja olla kiitollinen elämästä.. Voihan se olla intuition-sanelemaa, tiedä häntä. Suomessa on vielä vanhanaikainen käytäntö: joko kuulut kirkkoon tai eroat. Jotain muuta et voi olla.. Tuollaiset pakot pitäisi muuttaa vapaaehtoisiksi, samoin, kuin ne ovat mahdollista muuallakin Euroopassa. Suomi kulkee tässä vähän nyt jälkijunassa..

Vierailija

Minäkin olin hajanainen, enkä ymmärtänyt, että Vapahtaja halusi tulla minulle avuksi silloin kun minulla oli oikein paha olo. Jeesus auttoi minua syntistä (syntiä on liiallinen syöminen, pahan ajatteleminen toisista jne) rukoilemaan ja rukouksen kautta sain voimaa. Pyysin myös Pyhää Henkeä itselleni, joka antaa minun kertoa Jeesukseen luottamisesta toisillekin.

Ole kirkkoon kuuluva tai mikä tahansa, meidän Vapahtajamme auttaa meitä kun tuntuu, ettei enää jaksa ollenkaan, tai ulospääsyä ei tunnu olevan.

Huom. Tuntuu ettei hän auta heti, mutta hän antaa voimaa asioiden oikean näkökulman saavuttamiseen. Hän myös lähettää jonkun avuksesi, näin kävi minulle ensimmäisellä kerralla. Aikaa kului, mutta sain avun ja jaksan taas eteenpäin. mutta hänen avullaan ja Häneen uskoen. Vapahtaja kuoli meidän edestämme, että me saisimme syntimme anteeksi Jumalan edessä.

Jumalan siunausta ja varjelusta teille kaikille!

Vierailija

Tämä juttu sai niskakarvat nousemaan pystyyn. Usko on vain trendikkäitä citynuoria varten? Noissa vapaissa suuntauksissa on se vika että ne aika usein edustavat mielstäni menestysteologista ajatusmaailmaa. Tuohon seurakuntaan en jalallanikaan astuisi, tuli paha olo juttua lukiessa. Nim. onneksi tajusin erota helluntaiseurakunnasta

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat