Mies ei halua seurustella

Vierailija

Ovatko muut olleet samassa tilanteessa jossa itse on täysin varma tunteistaan ja haluaisi seurustella, mutta toinen osapuoli haluaa edetä hitaasti eikä vielä sitoutua? Minulla oli reilun puolen vuoden ajan suhde miehen kanssa joka päättyi näistä erilaisista toiveista johtuen. Nyt kun ikävä on kova, mietin vain olisiko homma lopulta edennyt seurusteluun jos vain olisin jaksanut olla kärsivällisempi. Erityisen pahalta tuntuu se että ennen oli edes jotakin (läheisyyttä, seksiä, kivoja tekstareita) ja nyt ei yhtään mitään. Olen yrittänyt lohduttautua että tulossa on jotain paljon parempaa ja sellainen ihminen joka myös haluaa seurustella ja panostaa suhteeseen, mutta....onko jollekin tosiaan käynyt niin?

Kommentit (3)

Vierailija

Ymmärrän tunteesi, sillä olen itse ollut se päätä seinään lyövä osapuoli suhteessa, jossa toinen ei halunnut edetä. Läheisyyden kaipuu on luonnollista. Mielestäni toimit kuitenkin järkevässti kun et jää roikkumaan löysään hirteen ihmisen kanssa, joka ei halua seurustella. On tervettä itsekunnioitusta vaatia suhdetta, jossa molemmat osapuolet ovat valmiita pistämään itsensä likoon.

Oman elämänkokemukseni järkistämänä en enää jää hetkeksikään katselemaan tilannetta, jossa toisella ei löydy halua panostaa suhteeseen. Sitoutumiskammo on usein piirre, joka ei ajan myötä muuksi muutu. Tsemppiä sinulle arvoisesi miehen löytämiseen!

Vierailija

Kyllä vain, turhaa on. Mies on kykenemätön muuttumaan tai oppimaan mitään uutta. Naiset taas haluavat jotain mitä voi muokata, manipuloida ja käsitellä mielensä mukaan suosittelenkin sinulle koiraa, siinä on hyvä sitoutumiskykyinen kumppani seksi yms hoituu kyllä vaikka sormella. Mikäli haluat lapsia niin ulkomaanmatkalla sellainen hetken hurma ja sekin on hoidettu...

Vierailija

Joitakin asioita ei aika muuta. Oli hyvä päätös jättää ihminen, joka ei halua sitoutua, kun itse sitä kuitenkin haluat ja olet sen selkeästi ilmaissut. Sama juttu lisääntymisessä: ei aika mitään muuta, jos toinen haluaa lapsen ja toinen on päättänyt ettei halua.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat