Kommentit (7)

Vierailija

Puolet maailman väestöstä elää tällä hetkellä ilman kunnon sanitaatiota ja täällä kehdataan ihmetellä pystyykö olemaan shoppailematta - ei helvetti! Puhumattakaan katosta pään päällä tai päivittäisestä lämpimästä ateriasta...

Vierailija

Olen elänyt kaksikymmentä vuotta ilman uusia vaatteita, jos uusiksi ei lasketa helluntalaiskirpparin vaatteita. Minulla on varasto vintissä kesä- ja talvivaatteita, joista vaihdan silloin tällöin uutta päälle ja panen vanhat nukkumaan muutamaksi vuodeksi. Kaupasta en ole ostanut yhtään vaatetta sitten, kun jäin työttömäksi ensimmäisen kerran kaksikymmentä vuotta sitten. 

Vierailija
Vierailija

Puolet maailman väestöstä elää tällä hetkellä ilman kunnon sanitaatiota ja täällä kehdataan ihmetellä pystyykö olemaan shoppailematta - ei helvetti! Puhumattakaan katosta pään päällä tai päivittäisestä lämpimästä ateriasta...

no ehkä ei aina pidä valitella että ku ei kaikilla ole vessaa tai ruokaa. Ehkä pitää joskus lukea myös jostain muustaki ku kuolemasta ja surusta. jos sä haluat lukea vaan sodista, ebolasta sun muusta niin ehkä menaiset sivusto ei ole sun paikka?

Vierailija

Jeps, tolla menolla on pian pää sekaisin. Kaikkia onnettomia asioita ei voi ottaa oman nahkansa alle ja syyttää muita kaikesta. Elämässä pitää olla iloa ja unelmia, että jaksaa kestää noita Putinin hirvittäviä tekoja. Tänään saatiin nähdä ensimmäiset kauhukuvat palaneista ruuumiista jotka oli unohdettu tienvarteen. Se on vasta alkua, niin että ylimääräiset vaatteet vaan kiertoon. Niille on aina käyttöä ja kun käyttökuntoisia, hyvällä mielellä voi lahjoittaa eteenpäin. Mä olen pitänyt tavoitetta; jos en vuoteen käytä jotain vaatetta, en sen jälkeenkään, vaikka olisi uusi.

Vierailija

Hei!

Kuulin tästä mahtavasta ajatuksesta “VUOSI ILMAN UUSIA VAATTEITA”. Aiheen tiimoilta haluaisin kertoa, että olen julkaissut omakustannekirjan nimeltä NYKYNAISEN ASU MATEMATIIKKAA, jonka tarkoituksena on antaa selkeä ja yksinkertainen ratkaisu siihen miten 24 vaatekappaleesta voidaan muodostaa 432 asua tai 32 vaatekappaleesta voidaan puolestaan muodostaa 992 asua ja 40 vaatekappaleesta peräti 1900 erilaista asua tyylistä riippumatta ja jos on jo entuudestaan ollut  pukeutumisessaan kutakuinkin tyyli ja väri uskollinen, niin ei ole tarvetta hankkia uusia vaatteita moneen vuoteen.
Jos varastossa sattuu olemaan paljon vaatteita, kirjan systeemin mukaan voi rakentaa itselleen kaksi tai kolmekin kokonaista puvustoa. Asusteilla voi vielä luoda vaihtelua kuhunkin asuun aina tarpeen ja tilanteen mukaan.
Jos kirja kiinnostaa sen löytää helpoimmin käymällä sivustolla tosiunelma.jimdo.com
Sieltä löytyvät tiedot ja linkit kirjojen tilaamiseksi.
Kirjaa on saatavana samasta paikasta myös englanninkielisenä nimellä DRESSING MATHEMATICS OF A MODERN WOMAN.

Terveisin

Terttu Paul

Vierailija

En kyllä ryhdy vuoden lakkoon, mutta uusi sääntöni on, että ostan kaiken alesta ja silloinkin, kun oikeasti tykkään vaatteesta tai linjan lahjaksi. Systeemi toimii, koska kaveri lahjoittaa aina välillä mulle vaatteita, joita se ei käytä ja kaappini on täynnä vaatteita. Useimmat on saatu lahjaksi, ilmaiseksi tutuilta tai kaverilta:D:D

Vierailija

Ovela rahastuskeino, kun kirjoittaa kirjan garderobin mahdollisuuksista miten yhdistellä omista vaatteistaan uusia asuyhdistelmiä. Eiköhän tuo keino ole ainakin minulla hanskassa ilman, että joku herrahenkilö Paul vääntää asiasta kertotaulua kokonaisen kirjan verran.... Kun on varaa "vain" kirpparivaatteisiin, niin väkisinkin sitä kotona funtsii miten vaatevarastostaan saa otettua ylleen jonkin tilanteeseen sopivan raikkaan kokonaisuuden. Homman a & o on se, että mahdollisimman moni vaate kaapissa on yhteensopiva niiden muiden kanssa. Siinä mittään kertotaulua tarvita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat