Kommentit (3)

Vierailija

Voi ei mitä shaissea tämäkin juttu. Olen jatkivasti luonnossa ja kaupungissa olen jatkivasti ulkona ja syön erittäin monipuolisesti esim tällä hetkellä kalaa ja herkkutatteja.

Siltikin pääsyy vitutukseen jää jutusta pois. Nimen omaan typeryys ahneus ihmisten turhuus poliittinen väkivalta rahan väkivalta elitistien sortovalta, kylmät piittaamattomat ihmiset, keskustelujen ohi kommentoiminen jne lista on loputon. Jos haluaa olla epärealisti voi olla ajattelematta positiivisesti ajattelua ei kuitenkaan korvaa lokerossa asuminen ja mielipide korista mielipiteen valitseminen. Ajatelkaa ihmiset ajatelkaa käyttäkää koko ajan niitä aivojanne jos ette niin muut siitä kärsivät. Teidän jokainen teko tulisi olla ajatuksella tehty ei kai sellainen ole liikaa vaadittu... Minun on vaikea suhtautua ihmisiin kun ne eivät ajattele itse.

Vierailija

hohhoijaa, oliko tämä nyt asiantuntevan toimittajan kirjoittama juttu, nuo on niin itsestäänselvyyksiä että harmittaa kun edes avasin tämän sivun. Hieman lääketietellistä näkökulmaa olisi kaivannut tähän.

Vierailija

Miksi ottaa noin kovasti paiseita koko jutusta? Tässä oli esitetty liuta tutkimustuloksia, lähteiden mukaan.. Onko pinna todella noin kireällä vai liekko vain pikkusieluisuutta? Ottakaa nyt hyvät ihmiset rennosti, siellä Suomessa, niin elämä hymyilee vähän enemmän. Ulkomailla sen huomaa ettei ihmiset lue kaikkia juttuja niin haudan vakavasti. Siksi kai hymyilläänkin enemmän, ja uskalletaan tervehtiä ja huomioida vieraitakin ihmisiä..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat