Kommentit (9)

Vierailija

Tuntuu hullulta lukea että Anna on terveysintoilia ja on Mc Donaldsin TV mainoksessa tuntuu ristiriitaiselta vai mitä? Onko mennyt rahan takia? 

Vierailija

Miksei uusi terveysintoiija voisi olla myös Mc Donaldsin mainosessa? Onhan mäkkärissä tarjolla myöskin salaatteja eikä vain hamppareita. Sehän on jokseenkin selvää että mainokset kiiinnostavat. Mc Donaldsin mainoksessa on ollut myös mallimamma Heidi Klum! Tuskin hänelläkään on pikkurahasta puutetta.

Nähkäää ihmisen ympärillänne muutakin kuin vain pelkkä rahaa, rahaa ja rahaa! Rahankiilto silmissä eläminen on hyvin pinnallista ja rasittavaa.

Vierailija

"Elin elämää, jota en olisi voinut jatkaa enää pitkään"

Aikas suuria sanoja, kun kyse on siitä, että Anna on alkanut vähän kuntoilla.... 

Vierailija

Elin elämää kun nousi päähän kusi, sanoi nuori artisi juosten metsässä kuin vesikauhuinen susi purtavaa vailla janoon kuolemassa elin elämän. Pelasta mut oi terveys-klovni mc donaldsin oon heikko niin en punttia ees taas ees taas ees taas mä jaksa nostaa -syötä mulle roskaa- joudun turvautumaan roiskeläppä-minariin ja pakottu häpeässäin pian olen muuttamaan kukaties Inariin susia naimaan...

Vierailija

Entistä eloa ei voimut jatkaa mutta nyt uudestaan syntyneenä bimboillaan takapuoli paljaana musiikkivideolla ja hahahaha tähti on itse siitä ylpeä! Taso vaan nousee kun levymyynti la.....

Vierailija

"Rankinta oli se, kun ajattelin, etten ole tarpeeksi hyvä enkä ansaitse tehdä työtäni"

no toi ei kyllä oo koskaan ollu hyvä tuossa mitä kutsuu työkseen. mä en ymmärrä mitä ihmiset näkee tos kakaras. hirveet paskaa sen laulut.

Vierailija

No jos tuo paljaan pinnan julkinen esittely ja vilauttelu on " nykynuorten juttu" ja edellytys esillä pysymiseen + laulaja kokee siitä nauttivansa niin `go for it, babe`...

Oman tyttäreni toivoisin ansioituvan muunlaisen tekemisen kautta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat