Kommentit (5)

Vierailija

Tämä mukahauska artikkeli alkoi suoraan sanottuna ottaa päähän ihan helvetisti. Kaipa tässä on yritetty vetää jotain sarkastista linjaa, mutta nyt osui turhan kipeästi maaliin. Lähipiirissä on työtön ja opiskelija. Huomaa, että tämänkin järjen valon tuiskauksen kirjoitti vakityöstä nauttiva toimittaja. Kiitos tästä näkökulmasta oikein paljon. En jatka lehden tilaamista enää määräaikaisen jakson loputtua.

Vierailija

Eipä yllätä, että Virpi Salmi on tämän aivopierun takana. Nainenhan on vähän niin kuin Enbuske - menestyjä isolla ämmällä. Freelancer-toimittaja, joka dissaa muiden freelancereiden huonoa työtilannetta, kun itsellä on ollut hommia. Itse kyllä ihmettelen miksi, kun tuotokset ovat usein juuri tätä tasoa. (http://www.journalistiliitto.fi/journalisti/lehti/2014/05/artikkelit/tyytyvainen-freelancer/)

Tässä on meillä oikea menestyjien menestyjä, jonka asenne kanssaihmisiin tulee esiin tässäkin jutussa.

Vierailija

Hmm...minua ja perhettäni teksti kyllä huvitti suuresti. Ja olen ollut aikanani melko pitkään työtön, opiskellut paljon ja vanhempani ovat eläkeläisiä. Tällä hetkellä sinnittelen kotona puolitoistavuotiaan pojan kanssa, eli tulot ei päätä huimaa.

Vierailija
Vierailija

Tämä mukahauska artikkeli alkoi suoraan sanottuna ottaa päähän ihan helvetisti. Kaipa tässä on yritetty vetää jotain sarkastista linjaa, mutta nyt osui turhan kipeästi maaliin. Lähipiirissä on työtön ja opiskelija. Huomaa, että tämänkin järjen valon tuiskauksen kirjoitti vakityöstä nauttiva toimittaja. Kiitos tästä näkökulmasta oikein paljon. En jatka lehden tilaamista enää määräaikaisen jakson loputtua.

Vittuilukin on taitolaji joko senosaa tai sitten ei tää toimittaja ei nyt oikein osannut typerää on kun susanna kosken suusta nää jutut yhtä mahtipontista ja itsekästä!Kiiti hänelle kaikkien työttömien puolesta jotka on potkittu pois jos tuo oli huumoria niin oli huonoa sellaista..taas yksi vatin rikkaruohojutun kannattaja..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat