Kommentit (6)

Vierailija

Porvali, et voisi enempää olla väärässä. Olen 55 v mies, tissejä nähnyt elämäni aikana ihan riittävästi.  En takuulla ole kriittinen oli yläosaton sitten 20v tai 60v nainen. Erikoistapauksia voin hetken katsoa pidempään ajatuksella "ompas hyvän näköinen" Mitään seksuaalista siihen ei liity ja...en todellakaan ole gay. :D Koomista tässä on että miehet, bodatut rintalihakset, kuin rinnat...eivät nostata mitään älämölöä mutta autas kun nainen....sovinismia??

Vierailija

Tapakouluttajien pitäisi mennä ilmeisesti pikkasen tonne ulkomaille katsomaan miten paljon ne välittävät siitä miten meillä käyttäydytään. Miksi siis meidän pitäisi välittää pätkääkään siitä miten ne käyttäytyvät omilla nurkillaan? Kun kerran Suomessa alastomuus ei ole tabu, ei siitä pidä tehdäkään tabua vaan sen takia "koska ulkomaalaiset".

Vierailija

jos mies saa olla ilman paitaa niin miksei nainenkin? tai oikeestaan jos isomahainen isotissinen mies saa olla niin miksi ei laiha/lihava iso/pieni rintainen nainenkin saisi?
kyllä mua ainakiin enemmän ällöttää ne miehet ku naiset. ja kyllä olen kiinnostunut miehistä.

Vierailija

Enpä ole aikaisemmin kuullutkaan tällaisesta hiekkarannoilla vallitsevasta "pukeutumisetiketistä". Luulenkin, että kyseinen tapakouluttaja veti tämän etiketin foliohatustaan, ja tuskinpa näemme häntä pakottamassa miehille uimapukua tai bikinien yläosaa. Tai edes paitaa.

Olen kirjaimellisesti aivan jumalattoman kyllästynyt sekä suomalaisten pyrkimykseen kontrolloida muita käyttäen ulkomaalaisia ja heidän mahdollisia loukkaantumisiaan tekosyynä (tämäkin oletusarvo on muuten eräs rasismin muoto) että siihen, miten USAsta imetään ne kaikista idiooteimmat vaikutteet mukaanlukien se, miten naisten nänneistä on tehty tabu. Typerää ja ala-arvoista vouhkaamista sekä alhaista rasismia, jota en olisi toivonut tästä lehdestä lukevani.

Vierailija

Liki kolmenkymmenen vuoden aikana useamman kerran Välimeren aurinkorannoilla olleena täytyy kyllä sanoa, että naisten yläosattomuus on huomattavasti harvinaisempaa tänä päivänä, kuin esim.90-luvun alussa, jolloin se oli enemmän sääntö kuin poikkeus. Toisaalta, mitä vähemmän niitä näkyy, sitä enemmän niihin kiinnittää huomiota....

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat