Kommentit (2)

Vierailija

Jotenkin en enää viitsi/kestä  Suomen ja Suomalaisten mottimista ..kiitti  me naisille   tästäkin Suomi moitteista .:)!hoplaa vain en enää ymmärrä tätä moitetta  haetaan Suomesta rusinat pullista.ja muuten moititaan ja viedään maailmalle negatiivista juttua suomi tyyliin ei koskana mitään hyvää...en ole kateellinen siiitä ei voi minua syyttää mutta tuo ikuinen jos  jossain/asutaan  käydään niin haukutaa Suomi..itse muualla  asuneena olen niin isänmaallinen  että inhoan oman maan aliarvostamisa niikuin tässäkin jutussa se tulee ilmi moitetta riittää pilvein pimein..

Vierailija

Vai halusiko vain nähdä asiat noin kielteisinä? Ulkomailla asuvana en kyllä nähnyt Suomea haukuttavan, jos joku asian nyt hoituukin paremmin - ja Suomessa siitä voi vain unelmoida. Sehän on ihan normielämää suomessa tai jossain toisessa maassa. Me taas emme ole kovinkaan aktiivisia Suomi-seuroissa, koska siellä tunnutaan kadehtivan milloin mistäkin asiasta. Kerran olimme kirkossa kuuntelemassa joululauluja, ja takanamme istuva henkilö sai osakseen tosi ilkeätä puhetta. (Saksassa) Silloin pääätimme pysyä erossa suomiseuroista, ja onneksi kohdalle tulikin pian maan vaihto toiseen. Täällä ei ole tuollaista ilkeyttä kohdata, vaan suomalaisia tavatessa juttu loistaa aina iloisissa merkeissä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat