Seksitön suhde

Vierailija

Pakko päästä avautumaan jonnekin. Miksei siis tänne.

Olen ollut poikaystäväni kanssa yhdessä pari vuotta, josta kohta vuoden olemme asuneet yhdessä. Suhde on lähes kaikin puolin täydellinen: hellyyttä löytyy paljon, samoin naurua ja yhteistä tekemistä. Osaamme olla toisistamme erossakin, molemmat olemme kuitenkin ihmisiä, jotka tarvitsevat omaakin aikaa. Riitelemme silloin tällöin, mutta koko suhteemme aikana meillä on ollut vain kaksi isompaa riitaa (sellaisia yön yli kestäviä). Riidat kuitenkin aina sovitaan yhteisymmärryksessä.

Ongelma on seksin puute. Tiedän, tyypillistä... Alussa seksiä oli paljon (ja voi luoja että se oli hyvää), mutta asuttuamme yhdessä pari kuukautta, huomasin seksin vähentyneen huomattavasti. Nyt viimeisen puolen vuoden ajan sitä on ollut todella vähän, kerran kuukaudessa jos sitäkään. Viime kerrasta on nyt kohta kaksi kuukautta, ja sekin kerta oli vähän pettymys kummallekin.

Itselläni on aika korkea draivi, ja koen kärsiväni tilanteesta paljonkin. Turhauttaa kun koko ajan tekisi mieli, mutta toinen ei vastaa sen kummemmin hienovaraisiin vihjailuihin kuin suoriin ehdotuksiinkaan. Olen yrittänyt puhua hänen kanssaan asiasta, mutta hän välttelee aihetta ja sanoo vain, että aina ei tee mieli. Ymmärrän toki, ettei aina teekään, mutta jos seksiä olisi edes kerran parissa viikossa, olisin tyytyväinen (No, ainakin vähän tyytyväisempi.)

Lääketieteellisestä ongelmasta ei voi olla kyse. Hänellä ei ole koskaan kanssani ollut ongelmia erektion kestossa tai seisomaan saamisessa. Itse asiassa aamustondis on päällä melkein joka aamu (mikä on todella turhauttavaa, kun hän ei sitten kuitenkaan halua.) Hän on kolmekymppinen, ei kai testosteronitasot siinä iässä vielä kovasti laske?

Ainoa syy, minkä keksin haluttomuudelle, on hänen muutaman kuukauden kestänyt työttömyytensä. Hänellä ei myöskään ole paljon ystäviä eikä sosiaalista elämää. Olen yrittänyt auttaa häntä työnhaussa, mutta apu ei kelpaa. Hän ei itsekään tee juuri mitään töiden löytymisen hyväksi, luulen että hän on menettänyt toivonsa. Ehkä omasta halukkuudestani johtuen en vain täysin kykene ymmärtämään, miksei hän silti halua EDES JOSKUS.

Olen väsynyt yrittämään ja tulemaan kerta toisensa jälkeen torjutuksi. Rakastan häntä, enkä halua erota, mutta väkisinkin tulee inhottavia ajatuksia mieleen. Ihan oikeasti uskon, ettei hänellä ole ketään toista, mutta joskus kidutan itseäni kuvittelemalla niin. Pohdin myös, onko kyse minusta. Olen yleensä itsevarma ihminen, minulla ei ole ongelmia kehoni ja ulkonäköni kanssa, mutta toisinaan tulee sellainen olo että hän ei vai halua MINUA. Että olen kamala ja ruma.

Anteeksi vuodatus. En edes tiedä mitä odotan vastauksista, halusin vain keventää sydäntäni.

Kommentit (4)

Vierailija

Miehesi on varmaan hiukan masiksessa työttömyytensä tähden. Sekään ei auta asiaa, että hänellä ei ole paljon sosiaalisia kontakteja. 

Jos minä olisin sinä, hyppäisin jonakin aamuna aamuseisokkisen kalun päälle nautiskelemaan kysymättä lupaa! ;) Ehkäpä mies innostuisi siitä, kun ottaisit ohjat käteen? 

Tuollaisena tilanne ei voi jatkua kovin pitkään. Joko hän kehittää päiviinsä mielekästä tekemistä (työnhaun lisäksi) tai sinä lähdet lähitulevaisuudessa. Ei sinun kuulu uhrata elämääsi toisen ihmisen tähden.

Vierailija

Kieltämättä välillä mielessäni on käynyt katkera ajatus siitä, että jos lähtisin, saisin todennäköisesti seksiä edes joltain. Mutta kun kuitenkin rakastan tota äijää :(

Onneksi oloa on mahdollista helpottaa omin käsin, mutta pidemmän päälle sekään ei riitä, kun haluaisi myös tuottaa hyvää oloa toiselle.

Kiitos tsempistä kuitenkin, toivon parasta tulevaisuudelta (eilen ukko lähetti työhakemuksen lähes täydellisenoloiseen työpaikkaan - toivon että nyt kävisi mäihä ja seksielämäkin alkais taas sujua)

-AP

Vierailija

Surullista, mutta tekstisi kuulosti tismalleen samanlaiselta kuin mitä minä olisin kirjoittanut...Pelottavan samalta..Miehelläni ja minulla noin 5 kertaa seksiä vuoden aikana..Itseä haluttaisi koko ajan ja olen hienovaraisesti siitä hänelle vihjaillut ja jopa suoraan ehdottanut. Olen tarttunut suoraan vehkeeseen kiinni, mutta eihän siitä mitään tule. Olen jopa kokeillut vain antaa asian olla ja olematta sen suuremmin stressaamatta asiasta, mutta se vain johtaa siihen ettei seksiä ole edes sitä vähäistäkään määrää. Ei mies halua minua. Sanoo rakastavansa minua, ja kehuu kuinka olen kaunis ja hyväkroppainen, kiihottava jne.
Mieheni myös työtön ja todella vähän sosiaalisia suhteita nykyään ja on hieman stressaantunut noiden asioiden takia. Mutta tämä seksittömyys ei johdu täysin noista ongelmista, sillä työttömyys alkoi vasta kuukausi sitten..Olenkin alkanut miettiä vakavasti suhteen päättämistä, sillä tämä on kuin henkistä (ja fyysistä) väkivaltaa. Tunnen itseni rumaksi, epähaluttavaksi ja surkeaksi kumppaniksi vaikka olenkin itsevarma ihminen. Itsetuntoahan tämä syö kaikella tavalla...

Voimia kaikille naisille, jotka joutuvat kärvistelemään seksittömässä suhteessa!

-Bea-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat