Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Jos on hetero niin ei sitä saman sukupuolen edustajaan rakastu, jostain voi pitää paljon mutta ei muuta. Jos ei koe oman sukupuolen edustajaa seksuaalisesti kiinnostavaksi niin ei voi rakastuakkaan, ajatuskin rakastella samaa sukupuolta olevan kanssa iljettää.

Vierailija

Kaikki kun on elämässä liian hyvin, niin sekin aiheuttaa pahan olon. 

Kovasti Me Naiset tarjoilee nyt näitä "on ihan okei hajoittaa perhe" -kasvutarinoita, joissa sankari on aina nainen.

Vierailija

Itsekin olen eronnut ja asunut pitkään yksin lasteni kanssa. Ei sitä todellakaan voi paremman puutteessa rakastua naiseen, siihen tarvitaan jotain mitä minulla ei ole. Olen niin umpihetero että. Lesbous ei ole minulle koskaan vaihtoehto.

Vierailija

Onko oikeasti olemassa noin rajoittuneita ihmisiä, jotka katsovat oikeudekseen suoltaa vihakirjoituksia, ihmisten elämänvalintoja ja tunneasioita kohtaan ? Ihmisen seksuaalisuus ei todellakaan ole mustavalkoista, eikä teekutsuliikkeen sääntöjen määrittelemää, vaan kaikki mahdollisuudet ovat meissä kaikissa. Mitään muottiin valettua heteroa, ei ole olemassakaan, joka sellaista väittää valehtelee.

Vierailija

Olipa Minnalta hyvää tekstiä. Rohkeutta tehdä valintoja ja kuitenkin vastuullisuutta miettiä asioita monesta näkökulmasta. Mitä väliä on puolison sukupuolella, kunhan pari on onnellinen? Kun on noin nuorena sitoutunut, itsensä saattaa löytää vasta vanhempana, kun jää tilaa ajatella enemmän itseään. Äidin onnellisuus leviää muuallekin perheeseen, eikä se eksäkään varmasti yksin jää.

Vierailija
Vierailija

Kaikki kun on elämässä liian hyvin, niin sekin aiheuttaa pahan olon. 

Kovasti Me Naiset tarjoilee nyt näitä "on ihan okei hajoittaa perhe" -kasvutarinoita, joissa sankari on aina nainen.

Miten niin sankari? Mikä sankari Minna on sen kummemmin kuin kukaan muukaan?

Vierailija

Artikkelin viimeinen kappale muistutti minua omasta elämästäni: vaikka olen hyvin nuoresta asti tiennyt olevani biseksuaali, ajattelin pitkään, että minun on oltava parisuhteessa miehen kanssa, jos haluan perheen, ja seurustelinkin nuorempana pelkästään miesten kanssa. En kuitenkaan ollut onneksi ehtinyt perustaa perhettä kenenkään kanssa kun törmäsin naiseen, josta tiesin, että haluan olla hänen kanssaan loppuelämäni. Onneksi tajusin silloin, että voin perustaa perheen myös naisen kanssa, ja nyt olen onnellisempi kuin koskaan. Mutta se paine heterosuhteen solmimiseen oli kyllä todella kova, joten minua ei yllätä, että Minna Haapkylä on vasta vanhemmalla iällä löytänyt itsestään mahdollisuuden rakastua ihmisiin sukupuolesta riippumatta. Joskus se, mikä 2-kymppisenä tuntui oikealta ei enää ole sitä 4-kymppisenä.

Vierailija

En usko että tässä puhutaan sankarista. Tässä puhutaan ihmisyydestä ja rakastumisesta ja ihmisyyteen kuuluu paljon. On voinut oikeasti rakastua 20v mieheen ja nyt naiseen, mitä siitä. Ei tämä mikä sankaritarina ole vaan tarina elämästä, näinkin voi käydä. Kauhistuttaa ihmisten rajoitteneisuus ja ahdasmielisyys

Vierailija

Mua tympii asenne, että jos rakastuu niin rakastuu. Ihanko joka rakastumisen ja ihastumisen perässä pitää juosta ja hajottaa perhe? Eikös papin aamenta ennen luvata nimenomaan TAHTOA? Ei sitä että rakastaa jok apäivä ja kaikki on ihanaa ruusuilla tanssimista, on näköaloja ja toiseen ei totu, säilyy se ensi huuma? Omituista.

Nykyään ihmisten kierrättäminen on yhtä suosittua kuin käytettyjen pullojen. Se on surullista ja kertoo ihmisistä jotain mitä en haluaisi tietää. Ajatusmalli on: minä, mun tunteet ja halut. Äitinä minusta ei tuollaiseen ole varaa. 

Jokainen on itse vastuussa onnellisuudestaan, mutta tarviiko sen vuoksi hylätä kaikki? Sitoutuminen perheeseen ja aviopuolisoon on arvotonta omien hetkellistenkin halujen rinnalla.Enkä nyt tarjoita tätä Minnaa vaan yleisemmin juuri näitä tarinoita joissa mutsi löytää itsensä vasta 40 huitevilla. Ts. tulee keski-iän kriisiin eikä osaakaan sitä enää käsitellä.

Sad.

Vierailija
Vierailija

Onko oikeasti olemassa noin rajoittuneita ihmisiä, jotka katsovat oikeudekseen suoltaa vihakirjoituksia, ihmisten elämänvalintoja ja tunneasioita kohtaan ? Ihmisen seksuaalisuus ei todellakaan ole mustavalkoista, eikä teekutsuliikkeen sääntöjen määrittelemää, vaan kaikki mahdollisuudet ovat meissä kaikissa. Mitään muottiin valettua heteroa, ei ole olemassakaan, joka sellaista väittää valehtelee.

Mitä vihakirjoituksia (muotisana kuten vihapuhe jota yhteenaikaan kaikki  viljelivät?:))nuo on mielipiteitä,eikö saa olla erimieltä?Itse pitäisin matalaa profiilia ihan vain lapsien takia jotka jossain muodossa kuulevat varmaan tuosta?Onko Suomessa vain yksi totuus ja muut ovat rajoittuneita sanon höpö höpö jokaisella on oikeus ilmaista  itseään ei vain  sinulla!kun lähtee julkisuuteen ei voi vaatia että kaikki on samaa mieltä!

Vierailija
Vierailija

En usko että tässä puhutaan sankarista. Tässä puhutaan ihmisyydestä ja rakastumisesta ja ihmisyyteen kuuluu paljon. On voinut oikeasti rakastua 20v mieheen ja nyt naiseen, mitä siitä. Ei tämä mikä sankaritarina ole vaan tarina elämästä, näinkin voi käydä. Kauhistuttaa ihmisten rajoitteneisuus ja ahdasmielisyys

Meillpäin puhutaan kyllästtymisestä ja uuden hakemisesta eikä mistään ahdasmielisyydestä  ihmiset nyt sepustavat aina kaikki parhain päin!Kauhistelkaahan työ rauhassa myö  kerrotaan totuus :)!Mie  taas kauhistelen ihmisiä jotka eivät anna toisten olla erimieltä mikä ahdasamielisyys siellä vallitsee?Nyt kaikki kauhistelemaan  mie kauhistelen itseni lenkille ja sit siivomaan hui kauhistus  siivoamaan:)?hehihi

Vierailija
Vierailija

Valehtelet nyt kyllä ihan itseksesi. On aina varmempaa puhua vain omasta puolestaan.

Vierailija

Minna sanoi ettei  kommnentoi yksityisasioita?No sitä sanaa ei  sano  mikä ei eteen tule pitää paikkansa :)?Vanhat sananlaskut on meikeläisen heiniä niissä piilee totuus eikä vain:)?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat