Kommentit (5)

Vierailija

Missään muualla ei viedä mattoja ulos tuulettumaan kuin Suomessa. Tampppauksesta puhumattakaa! Sillä välin ne kylppärit ja lattiat hoituvat. Kylppärin voi siivota vaikka joka päivä mieleisekseen.. Toisen toisena päivänä ja silleen.

vanha Tiija

On. Silllä ennen toimein noin, mutta olen menettännyt kotini hallinnan.käyn 2 vanhuksen luona,mutkankautta sukua. Vapaaehtoisesti kävelen 1h. Vanhuksen luo. Siellä touhuan 2h ja matkani kotia kävelen taas 1h. Olen aivan uupunut henkisesti, huilin syön! Katson kotiani, lehdet kirjat keskn luetttuina, sivupöydällä. Torkkupeittoni kasassa,väärän laiset verhot..On jo melkein joulu ja minun verhot kesän,Tiskini pienet, tiskialtaassa. En vain jaksa. Lähden kävelemään toisen vanhuksen luo, pyytää leipää ymm.Kun hänellä ei rahaa niihin.Vien taas Kukkana.Käveltyäni vajaa tunnin, istun autan 2h. Paluu kotiin vajaa tunti.Mikroateria jääkaapista otan, on jo nälkä palkatoman työni jälkeen,Joka kestännyt jo lähes 3 vuotta. Vaihdan vaateet, hyi haisevat tupakalle..Molemmat polttavat ja sisällä. Itse stumpannut 1v,sitten.Luen näitä hyviä ohjeita kodin siivous kaapit ymm.Päätän huomenna, tai viimeistään joulukuu ! pvä. Asetan itseni kotini elämäni numero 1.Onnistuu jos en enää vastaa puhelin,siellä soittajina vain nämä kodin puhdistusta ja kaapien siivousta tarvitsevat..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat