Kommentit (3)

Vierailija

No tee sille jotain!

Itse aloin taas pitkästä aikaa tekemään viittä Tiibetiläistä riittiä, ja voi jestas mitenkä tuli hyvä olo. Pitkään vaivannut niskakipu jäi ekakerrasta lattialle. Olin liikeiden jälkeen niin energinen että oikein ihmetytti voiko tämä olla totta. No se oli. Liikeet kannatta tehdä aamusta, koska ne voivat piristää ja vielä unet mennessään. Luin kirjaa aika myöhään, joten tiedän.

Jos haluat kokeilla,niin ensin vain kolme kertaa jokaista. Sitten viikottain kasvatetaan7 kertaan ja silleen. Lopuksi kun alkaa jo mennä hyvin niin 21 kertaa jokaista, ei yhtään enemmän.

Mun mies alkoi jo aiemmin ja hitsi vieköön, hän näyttää nuoremmalta, kuten liikeiden syvällinen olemus kertoo. Kilojakin hävinnyt mukana. Netistä löytyy ohjeet ja muistakaa että hengitys pitää sitten mennä myös oikein. Tsemppiä voimisteluun - ja - uuteen elämään! Tämän jäkeen ei voi olla enää känkkäränkkä ja kiukutella joutavia. ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat