Kommentit (4)

Vierailija

On huolestuttavaa jos tuollaisia kokoja markkinoidaan ns.normaaleina. Ymmrrän kyllä kuitenkin sen, että myös pienille ihmisille suunnnattuja vaatteita saisi olla enemmän kuin nykyään, monessa ketjussa on erikseen mallistoja isoille tytöille, mutta ei pienille. Itse käytän paidan kokoa xs, vyötärönympärykseni on 60cm. Minulla on kuitenkin varaa laihtua 7kiloa, jolloin olisin vielä normaalipainoinen, siinä vaiheessa olisin iloinen että vaatteita olisi pienempääkin kokoa kuin xs, jotta ei tarvitsisi ostaa lasten vaatteita.

Jutussa mainitaan myös se, että koska ihmiset eivät halua ostaa isokokoisia vaatteita, niin kokoja on muutettu niin että esim 36 on entinen 40, välillä kyllä oikeasti ärsyttää kun entinen s koko menee m kokoiselle ja itse en enää löydäkkään sopivia vaatteita.. mutta tärkeintähän on tässä jutussa se, että xxxs kokoa ei aleta markkinoimaan ihanne kokona, johon keskipituisten ihmisten tulisi mahtua..

Vierailija

Miksi pitää uutisoida juuri näitä pieniä, petite vaatteita. Saavat ilmaista markkinointia ja ihmiset kauhistuvat, että pitääkö minun taas olla pienempi kuin olen. Jättäkää huomioitta tällaiset sairaat asiat, sairastuttavat meidät.

Vierailija

Alennusmyynneissä olevista vaatteista päätelleen kauppojen sisäänostajat eivät edelleenkään tunne suomalaisten naisten kokoja. Jäljelle jäävät aina xs:t ja 36:t.

Saahan sitä yrittää myydä,mutta kuka osataa?

Vierailija

Petite-koko on aika yleinen Amerikassa. Jopa sen nimisiä liikkeitä löytyy, joten ei tässä paljon uutta markkinarakoa voida hakea. Myös sveitsiläiset ovat pieniä ja siroluisia, oikeita amerikan-faneja, joten varmasti tykkäävät kun löytävät itselleen sopivia vaatteita ilman ylimääräisiä muutoksia.. Se kyllä vähän harmittaa ettei mitään vaatetta voi ostaa ilman sovittamatta. Mitoitus on nykyään aika sekavaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat