Kommentit (12)

Vierailija

Tarvitaanko enää lisää raportteja Vapun elämästä.... "Toimittaja haastattelee toimittajaa" on aina todella mielenkiintoinen konsepti.

Vierailija

Vapulla on mukava ystäväporukka. Ja rentoa meinkiä riittää varmasti näiden kanssa.. Iloiset ihmiset ovat energisiä ja levittävät hyvää tuulta ympärilleen.

Vierailija

Ei ole mahdollista, että ihmisellä on 100 ystävää. He ovat pikemminkin kavereita ja tuttuja, mutta tuskin tosiystäviä. Ei kukaan jaksa uskoutua sadalle tyypille.

Vierailija

Mieheni kommentti oli että mitä Courteny Love tekee lehden kannessa? Ja toden totta onhan heissä yhdennäköisyyttä vaikka elämäntavat lienevät aika erilaiset.

Vierailija

Ystävyydestä on aina mielenkiintoista lukea.

Ystävystyminen on salaisuus, joka ei ole minulle koskaan auennut.

Ystäviä ei ole siis koskaan ollut.

Vierailija

Itse jäin ihmettelemään, että miksi Vapun ystävät (kaverit ?) suostuivat lehtijuttuun... Itse en olisi suostunut moiseen hömppäjulkisuuteen.

Vierailija

Ai, mulla ei ole yhtään ystävää. Iän karttuessa nämä entiset likkakaverit lähinnä ottivat yhteyttä vain kun tarvitsivat apua, yöpaikkaa, muuttoapua, kyyditystä, tukea kun läheinen kuoli jne. Eikä siinä mitään, mutta kun se ei sitten toiminut toisin päin ollenkaan. Itse en saanut mitään vastineeksi, en mitään. Ei tultu tupaantuliaisiin, isäni kuoltua tuli selväksi, että heitä ei kiinnosta pätkän vertaa jne.

Onneksi nämä hyväksikäyttäjät ovat entistä elämää.

Vierailija

Niin, miksei ole mahdollista tuo sata ystävää? Toiset Suomessa, toiset taas ulkomailla simpeliä.. Mun miehellä on ystäviä ympäri maailman, ja kyllä ne ovat myös ystäviä jotka siellä Linken sivulla ovat. FB ei ole käytössä, koska ei ole halua eikä aikaa.. Skypellä voi pitää ystävät ajantasalla, ja puhua eri maista livenä. Se riittää oikein hyvin. Mutta jokaisesta matkasta ei tarvitsekaan kaikkien olla niin perillä.. tietävät sitten kun kortti saapuu yllättäin...

Vierailija

Olisipa ihanaa, jos olisi tuollaista. Olisi 100 ystävää, edes tuttavaa. Olisi edes 1 tai 2 hyvää ystävää saati 6-7 joiden kanssa höpötellä ja treffailla ja tehdä piknikejä.. :(  Ei ole ketään :( Oma mies.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat