Kommentit (4)

Vierailija

Kun lunta syö ja vettä juo, niin ei paskakaan paljon haise. Muista myös, että riehut mitä riehut kuolet kuitenkin ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija

pitää paikkansa eri iän treenit.olen itse yli 50 kymppinen ja käyn kerran viikossa zumbaamassa,saa tuhlattua energiaa ja zumban jälkeen hyvä fiilis ja muutama kilokin tippunut

Hc

Vierailija kirjoitti:
Kun lunta syö ja vettä juo, niin ei paskakaan paljon haise. Muista myös, että riehut mitä riehut kuolet kuitenkin ennemmin tai myöhemmin.

Erittäin hyvin sanottu siellä takarivissä :D Näinhän se just menee. Ota lungisti ja pidä hauskaa tai rääkkää päätä ja ruumista, niin kuolo kolkuttaa oven takana minä hetkenä hyvänsä. Toiselle sopii reipas ryyppääminen, kun toiselle reipas treenaaminen.

Vierailija

Eikö viimeistään 40-vuotiaana kannattais vaan kuolla. Siinä iässähän ollaan jo toivottoman vanhoja, työmarkkinoilla ei ole minkäänlaista kilpailukykyä, tukka karisee päästä ja hampaat putoaa suusta eikä aina ehdi vessaankaan. Mitä elämää se sellainen on, ei niin mitään.

Itse ainakin haluan kupsahtaa ennenkun nelikymppiä kilahtaa mittariin, eli noin puolen vuoden sisällä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat