Kommentit (3)

Vierailija

"En kiinnostu ihmisistä, jotka puhuvat urheilujoukkueista ja grillaamisesta"

Parin testin  perusteellä ÄO:ni on todennäköisesti reippaasti yli 130. Puhun silti grillaamisesta, ainakin silloin tällöin. No urheilusta en kyllä niinkään paljoa juttele.

Vierailija

"Parin testin  perusteellä ÄO:ni on todennäköisesti reippaasti yli 130. Puhun silti grillaamisesta, ainakin silloin tällöin. No urheilusta en kyllä niinkään paljoa juttele."

Minä taas todellakin seuraan aktiivisesti urheilua. Olen myös Mensan jäsen, samoin on vaimo, ja yhdessä seurataan samaa jääkiekkojoukkuetta. 

Myönnettäköön, kahden ihmisen kanssa olen pitkässä parisuhteessa ollut, ja suuri älykkyysero muuttaa niin paljon maailmankatsomusta (en väitä että omani olisi parempi, se vain on minulle sopivampi) ja ylipäätään kaikkea toimintaa, että suhde ei oikein toimi.

Vierailija

Artikkelin kääntäjä on jättänyt jonkin verran tietoa pois tuosta alkuperäisestä haastattelusta ja muuttanut tuonkin kommentin luonnetta. Mensa ei ole mikään elitistinen järjestö, mutta tällaisista käännösvirheistä voi helposti saada sellaisen kuvan. 

"I'm looking for people who are intellectually curious," Mensa member Anne Sereg, 55, told CNN. "And when all you're talking about is sports teams and barbeques ... when you're talking about physical traits and not existential philosophy, I'm not going to get the vibe."

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat