Lähtöselvitys halpalennoilla ?

Vierailija

Olen lentämässä ensi perjantaina Latvian Riikaan Flybellä ja nyt ihmetyttää, että voiko senkin lähtöselvityksen tehdä netissä vai onko jonotettava perinteiselle tiskille ? Flyben omilla sivuilla lukee ensin "lähtöselvityksen voi tehdä ainoastaan lentokentän lähtöselvitystiskillä" ja heti sen jälkeen on kuitenkin otsikko "lähtöselvityksen tekeminen verkossa", ottaa nyt siitä sitten selvän...

Kommentit (5)

Vierailija

FlyBellä EI OLE lentoja Riikaan. On vain Finnairin lentoja joilla toimitaan kuin Finnairin lennoilla ja asioidaan vain Finnairin kanssa. Sillä ei ole merkitystä mikä yhtiö sen lennon hoitaa. Se on Finnarin lento ja koneen kyljessä vain sattuu lukemaan Finnairin lisäksi myös FlyBe

Vierailija

Juu, tiesin että on Finnairin alainen -laitoin vaan tuon kysymyksen ehkä vähän huonoilla sanavalinnoilla :D. Hyvä jos onnistuu netissä niin helpottaa asioita huomattavasti, kiitos tiedoista :)

Vierailija

Lähtöselvitys kyllä kannattaa tehdä aina itse joko netissä tai sitten viimeistään kentällä automaateilla, ei tarvitse turhaan jonotella. Automaatista saa kätevästi ruumaan meneviin laukkuihinkin tägin - myös silloin, kun on tehnyt muuten lähtöselvityksen netissä. Sinne sitten vain itse tuuppaamaan laukku hihnalle, viivakoodinlukijaa vilauttaen. Joustavaa ja  erittäin helppoa!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat