Kommentit (10)

Vierailija

Pitääkö Me Naisten jokainen Jipun mieskuvio julkasita? Toivottavasti nyt ollaan oikeasti tasapainoisia mutta eipä se siltä ole näyttäny viimeisen parin vuoden aikana. Monta kihlattua ja suhdetta.... MeNaiset - olettko yrittämäsä Seiskaksi? Ihan turhia juttuja tämmöiset!

Vierailija

Mä oikeasti harkitsen tilauksen lopettamista näiden Jippu-juttujen takia. Menee jontäysin naurettavaksi nämä suhdejutut. Jos henkilö ei itse tajua, niin media voisi tajuta...

Vierailija

Miten ihmeessä Jippu on ehtinyt pitkään seurustella tulevan isän kanssa kun hehkutti hetki sitten edellisen parisuhteensa ihanuutta. Onko siitä vielä edes vuotta?? Tasapainoisuutta ei taida ainakaan äidin puolelta löytyä kun viime vuosiin on tainnut aika monta miestä mahtua ja tuo usko... Se tuodaan aina sopivin ajoin esille kera maininnan tulevan hengellinen-/joululevyn.. Mutta niinhän se menee Herra rakastaa iloista antajaa...

Vierailija

Ote Jipun Me Naisille antamasta haastattelusta lokakuulta 2012.

"Häitä Jannen kanssa on suunniteltu ensi vuoden heinäkuulle. Ne olisivat Jipun toiset alle vuoden sisään".

Vierailija

Taitaa olla yksi ja sama henkilö kirjoittanut edelliset peräkkäiset viestit. Kunpa löytäisi jotakin kivaa omaan elämäänsä.

Onnea ja kaikkea hyvää Jipulle!

Vierailija
Vierailija

Mä oikeasti harkitsen tilauksen lopettamista näiden Jippu-juttujen takia. Menee jontäysin naurettavaksi nämä suhdejutut. Jos henkilö ei itse tajua, niin media voisi tajuta...

Samaa mietin,tosiaan Seiskan tasoa alkavat nämä jutut olla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat