Kommentit (8)

Vierailija

Nummelan nesteellä aamukahvia jonottamassa. Nuorimies oli tiskillä, ennen kuin oli minun vuoro hän huusi ilmeisesti työvuoroon saapuvalle kaverilleen: kuulitko jacksoni on kuollu, ihan oikein ja räkänaurut päälle.

Tuli minun vuoro tiskillä, mainitsin asiasta ja käyttäytymisestä asiakkaiden nähden, olisi tarjonnut kahvin talon piikkiin. En ottanut.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Itse olin töissä kuullessani radiosta, että tämä aikamme yksi suurimmista pedofiileistä oli menehtynyt. Miksi unohdatte hänen roolinsa seksuaalisena petona, vain musiikki ratkaisee?

Hän jätti monille pikkupojille hyväksikäytöillään jälkeensä musertavan muiston. 

Lyö faktasi ja lähteesi pöytään.

Lue tuolta: http://en.wikipedia.org/wiki/1993_child_sexual_abuse_accusations_against_Michael_Jackson

Oikeusjutut nostaneille uhreille Jackson maksoi rahakorvauksia, jotta syytteet saatiin sovittua. Mitä näistä... Kunhan pedo tekee hyvää musaa.

Vierailija

'Michael katselee meitä nyt tuolta.' Hymy nousi surumielisen tytön huulille, ja vastaus näytti tyydyttävän häntä."

Myöskin Jammu katselee pilvenreunalta. Pelottava ajatus.

Vierailija
Vierailija
Vierailija
Vierailija

Itse olin töissä kuullessani radiosta, että tämä aikamme yksi suurimmista pedofiileistä oli menehtynyt. Miksi unohdatte hänen roolinsa seksuaalisena petona, vain musiikki ratkaisee?

Lue tuolta: http://en.wikipedia.org/wiki/1993_child_sexual_abuse_accusations_against_Michael_Jackson

Oikeusjutut nostaneille uhreille Jackson maksoi rahakorvauksia, jotta syytteet saatiin sovittua. Mitä näistä... Kunhan pedo tekee hyvää musaa.

Eli ei ole edelleenkään oikeudessa todettu. Jos sinulle kävisi niin, sopisitko rahalla vai veisitkö oikeuteen jotta oikeus toteutuisi? Olikohan perheet rahaa vaille, tuo amerikka kun on asianajajien luvattu maa.

Syytön niin kauan kuin toisin todistetaan, myös sinun kohdallasi.

Vierailija
Vierailija
Vierailija
Vierailija
Vierailija

Eli ei ole edelleenkään oikeudessa todettu. Jos sinulle kävisi niin, sopisitko rahalla vai veisitkö oikeuteen jotta oikeus toteutuisi? Olikohan perheet rahaa vaille, tuo amerikka kun on asianajajien luvattu maa.

Syytön niin kauan kuin toisin todistetaan, myös sinun kohdallasi.

Kyllä antaisin oikeuden päättää tuomiostani, jos olisin varma syyttömyydestäni eikä kenelläkään olisi esittää merkittävää todistusaineistoa syyllisyydestäni. Mutta Wacko-Jacko vihelsi suurilla rahavaroillaan pelin poikki omalta kannaltaan ajoissa. 

Puolustatko lasten hyväksikäyttäjää samalla lailla, jos hän on vain tavallinen kaduntallaaja-Virtanen? Sumentaako Wacko-Jackon supertähteys arvostelukykysi?

Vierailija

Olin juuri kävelemässä bussipysäkille, kun äitini soitti ja kertoi ,että MJ on kuollut. Olen viisi vuotiaasta asti ollut Mj fani. Uskomaton ARTISTI. POPI EHDOTON KUNIGAS.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat