19v mies tarvitsee apua naisilta

Vierailija

Terve ! Olen 19 vuotias mies ja tarvitsen apua eräässä asiassa. Olin erään naisen kanssa suhteessa 2kk, välillä oli vähän riitoja mutta oli myös romanttisia ja läheisiä asioita. Kummatkin olimme sitä mieltä että suhteesta tulee hyvä. No eräänä päivänä tyttöystäväni lähti kaveriporukalla juhlimaan eikä huolineet minua mukaan. Päätin lähteä itsekkin kavereiden kanssa juhlimaan. Alussa illalla oli aivan mukavaa, viestitettiin tyttöystävän kanssa. Mutta myöhemmin illalla tulin mustasukkaiseksi, en tiedä miksi mutta saattoi johtua siitä että olin humalassa. Kirjoittelin huomioksi hänelle paljon viestejä peräkkäin ja kehuin häntä ja sanoin että kaipaan hänen viereen. Kuitenkin vähän myöhemmin tuli riita jonka syytä en ole ikinä saanut selvitettyä. Seuraavana päivänä hän ei enään halunnut mitään koska olin outo humalassa. Koitin sanoa hänelle että kaikki ovat humalassa aivan sekoja. Tyttöystäväni vastasi siihen että mistä hän tietää enään että olenko humalassa tuollainen hänelle, ja mitä jos olenkin oikea oma itseni humalassa? Tähän asiaan suhde meni. Olen niin rakastunut tähän naiseen ja se rakkaus on aitoa. Olen yrittänyt sanoa että antaa vielä yksi mahdollisuus mutta ei. Emme ole enään yhdessä mutta rakastan häntä vieläkin ja olen yrittänyt iskeä takaisin. Hän ei halua puhua kanssani, tai oikeastaan häntä ei huvita, mutta hän katsoo kuviani eräällä sivullan todella usein. Mistä tämä johtuu ja kuinka voisin saada rakkaani takaisin?

Kommentit (10)

Vierailija

Lähetä ruusuja tai poimi kaunis kedonkukkakimppu. Pyydä vielä pienellä kortilla anteeksi juopunutta käytöstäsi. Älä kuitenkaan ahdistele jatkuvasti. - Tee hyviä asioita, rukoile. Ja raadollinen vihje: elämä ilman alkoholia on aistillisempaa eikä tule tämmöisiä sekoiluja. Urheile, tsemppaa. Olet nuori, ja asioilla on tapana järjestyä.

Vierailija

19-vuotias mies, tilanteesi on valitettavasti tämä: naisesi löysi yöstä uuden miehen, eikä kehtaa sanoa sitä sinulle, joten on helpompi vedota johonkin, mitä sinä olet tehnyt. Unohda se nainen! Kukaan järkevä ihminen ei jätä oikeasti kiinnostavaa ihmistä yhden vaarattoman humalatoilailun jälkeen.

Vierailija
Vierailija

Älä kännää.

"älä kännää"

Just, sehän se.

Todellisuudessa tyttöystäväsi (ex) oli teidän suhteessa se joka osasi pitää hauskaa ja nauttia alkoholista, tuosta viisaiden juomasta. Sinä taasen et ilmeisesti ole humalassa kaikkein parasta seuraa, tai et osaa nauttia tarpeeksi pitääksesi suusi kiinni.

Jos vielä saat tilaisuuden, pidä huoli että viihteellä ollessanne juot niin paljon että suusi pysyy kiinni aamuun asti ja tyttöystäväsi saa rauhassa juhlia oikeasti hauskojen ihmisten kanssa.

Vierailija
Vierailija

Lähetä ruusuja tai poimi kaunis kedonkukkakimppu. Pyydä vielä pienellä kortilla anteeksi juopunutta käytöstäsi. Älä kuitenkaan ahdistele jatkuvasti. - Tee hyviä asioita, rukoile. Ja raadollinen vihje: elämä ilman alkoholia on aistillisempaa eikä tule tämmöisiä sekoiluja. Urheile, tsemppaa. Olet nuori, ja asioilla on tapana järjestyä.

Ei vittu, ruusunnuppuja vielä. Kas kun ei lähdevettä alaskasta ja jäitä himalajalta.

"Olet nuori, ja asioilla on tapana järjestyä." Toi on totta, ens v.loppuna uudestaan ryyppäämään ja uutta reikää kiertoon.

Vierailija
Vierailija

19-vuotias mies, tilanteesi on valitettavasti tämä: naisesi löysi yöstä uuden miehen, eikä kehtaa sanoa sitä sinulle, joten on helpompi vedota johonkin, mitä sinä olet tehnyt. Unohda se nainen! Kukaan järkevä ihminen ei jätä oikeasti kiinnostavaa ihmistä yhden vaarattoman humalatoilailun jälkeen.

joo, ehkä se kännäily ystävienkään kanssa ole kovinkaan kannattavaa, jos naisen kanssa on. Sain juuri tietää ettei hän halua enään koskaan mitään minun kanssani.olen koittanut olla hänelle mahdollisimman hyvä, monella tavalla. Nykyään naiset vaatii liikaa, ja vaikka naiset sanovat että luonne ratkaisee niin ei se todellisuudessa ratkaise, vaan ulkonäkö.paljon olen kehuja saanut ulkonäöstä ja luonteeltani, mutta nähtävästi nämä "ulkonäöllisesti" täydelliset miehet vievät naisten sydämmet. Ja naiset valittavat että miehet pettää? No varmasti sellaiset tunteettomasti paskat jotka vain huolehtivat pelkästä ulkonäöstä ja siitä, että saavat pillua.. Ei se pillu ole tärkeintä. Itse en ole pillun perässä juoksija vaan haluan löytää sen oikean. Ilmeisesti hän ei ollut minulle se oikea, mutta ehkä se joskus löytyy. Ja monesti naiset haluavat olla seikkailunhaluisia jolloin he olevat useamman miesten kanssa lyhyen ajan, nimimerkillä kokemusta.. Mutta voihan sitä yhdenkin kanssa keksiä vaikka minkä näköisiä seikkailuja (; : 19v mies

Vierailija
Vierailija
Vierailija

joo, ehkä se kännäily ystävienkään kanssa ole kovinkaan kannattavaa, jos naisen kanssa on. Sain juuri tietää ettei hän halua enään koskaan mitään minun kanssani.olen koittanut olla hänelle mahdollisimman hyvä, monella tavalla. Nykyään naiset vaatii liikaa, ja vaikka naiset sanovat että luonne ratkaisee niin ei se todellisuudessa ratkaise, vaan ulkonäkö.paljon olen kehuja saanut ulkonäöstä ja luonteeltani, mutta nähtävästi nämä "ulkonäöllisesti" täydelliset miehet vievät naisten sydämmet. Ja naiset valittavat että miehet pettää? No varmasti sellaiset tunteettomasti paskat jotka vain huolehtivat pelkästä ulkonäöstä ja siitä, että saavat pillua.. Ei se pillu ole tärkeintä. Itse en ole pillun perässä juoksija vaan haluan löytää sen oikean. Ilmeisesti hän ei ollut minulle se oikea, mutta ehkä se joskus löytyy. Ja monesti naiset haluavat olla seikkailunhaluisia jolloin he olevat useamman miesten kanssa lyhyen ajan, nimimerkillä kokemusta.. Mutta voihan sitä yhdenkin kanssa keksiä vaikka minkä näköisiä seikkailuja (; : 19v mies

"Nykyään naiset vaatii liikaa"

Tiedätkö kokemuksesta? Käsittääkseni olet 19v, siihen ikään mennessä et voi puhua tuollaisesta " Nykyään naiset vaatii liikaa".  Suosittelen humalaisia hetkiä sinkkuna muutaman vuoden.

Vierailija

No niin. Pohditaanpas hetki. 

Olet mies. Et kuitenkaan ole samanlainen mies kuin kymmenen muuta miestä. Sama pätee naisiin. Yleistämällä et pääse ikinä pitkälle ihmisten kanssa. Ymmärrän turhautumisesi tilanteessa, jossa sinut ymmärretään väärin. Pohdi kuitenkin asiaa myös tuon sinun ihastusnaisesi näkökulmasta.

2kk on lyhyt aika seurustella. Nainen voi olla muutenkin epävarma, jos vaikka kaikki ei muutenkaan ole kohdallaan juuri sillä hetkellä. Taustalla voi hyppiä myös joku vanha ihastus. Mies, jota nainen on tapaillut pari kuukautta, vaikuttaa mukavalta, mutta liiankin tuttavalliselta. Tuntuu, ettei saa omaa aikaa tarpeeksi. Nainen  lähtee juhlimaan ja illan aikana tämä mies, jota nainen  on tapaillut, lähettelee tekstareita. Ihan ok, mukavaa huomiointia. Kuitenkin viestien sävy muuttuu ja naista alkaa ärsyttää tekstailu. Voisihan sitä tanssiakin ja jutella kavereiden  kanssa. Äh, lisää tekstareita ja vielä mustasukkaisia sellaisia. Juu ei. Kuka tuo kundi kuvittelee olevansa. Nainen  ei ole kenenkään omaisuutta. Ja kännissä vielä, todella tökeröä.  

Olisin minäkin todennut, että ei kiitos. Ja kyllä, olen nainen.  Ja silti yksilö. Minua on seurannut pariki  sekopää-exää ja sellaisia kundeja, jotka eivät näe omassa käytöksessään mitään vikaa.  Käyttävät väsytystaktiikkaa vain saadakseen minut. Ja on minutkin torjuttu, kysymys ei ole siitä. Enkä ole missi. Olen yksilö. Ja etsin yksilöä,  joka minut ottaa yksilönä. 

Viisi, kymmenen, kolmekymmentä... pettymyksiä mahtuu maailmaan. Ei kannata yleistää ongelmaa kaikkiin naisiin. Kun löydät sinua arvostavan  yksilön, jota itsekin arvostat yksilönä, suhde vaatii työtä. Toisen huomioonottamista terveellä tavalla, keskustelua ja empatiakykyä. Stalkkaamisella, alkoholin väärinkäytöllä ja _epäterveellä_ mustasukkaisuudella et tavoita tervettä parisuhdetta.

Sinulla ei nyt natsannut tämän naisen kanssa molemminpuolisesti yhteen. Jos todella rakastat naista, pyydät reilusti anteeksi _ilman vastaodotuksia_ ja annat tilaa ahdistelematta. Katsele asiaa muutaman kuukauden  kuluttua uudestaan. Jos naisella joku toinen, ei haittaa. Voit itsekin katsella muita. Jos nainen vapaana ja sinä olet henkisesti saanut itsesi paremmin kasaan, voit kysyä nöyrästi kahville.  Jos nainen ei lähde, ei sekään haittaa.  Siirry eteenpäin. Kyräily, katkeruus ja itsesääli eivät paranna elämänlaatuasi.

Ja ai niin. Luonne merkkaa. Sinun mokasi tässä oli se, että sinun luonteenpiirteisiisi kuuluvat asiat tulivat väärässä tilanteessa esille. Kaikissa meissä on hyviä ja huonoja puolia. Meidän täytyy vain opetella itse tunnistamaan hyvät ja huonot puolemme ja oppia kehittämään niitä oikeisiin  suuntiin. 

Vierailija

Fiksu nainen kun ymmärsi, ettei tuo pidä alkuunkaan paikkaansa. "Koitin sanoa hänelle että kaikki ovat humalassa aivan sekoja." Ei ole, ei!

Mitä ihmettä teidän pitää leikkiä tuon viinan kanssa ja selitellä niitänäitä. Kukaan fiksu nainen ei kaipaa tulevaa juoppoa rinnalleen. Eihän sellaiseen mieheen voi luottaa ikinä!

Vierailija

Kaikki eivät todellakUan ole humalassa sekoja. Moni osaa käyttäytyä asiallisesti, vaikka olisi ilolientä juonutkin. Jos ei osaa, niin sitten on syytä pysyä miestä väkevämmistä kaukana. 

Omalla käytökselläsi aiheutit eron. Ulkonäöllä ei ollut asian kanssa mitään tekemistä. Ota kerrasta opiksesi ja käyttäydy fiksummin seuraavan tyttöystäväsi kanssa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat