Kommentit (7)

Vierailija

Eniten jutussa kiinnitin huomiota Maria Pettersonin kirjoituksen otsikko. Oletan, etta jutussa tarkoitetaan seksia parisuhteessa joten kirjoitus ei sinansa liity yksinaisten miesten seksielamaan. Minulla on vain 27 elinvuotta takanani, mutta niiden aikana en ole todistanut kertaakaan tapausta, jossa "normaalilla" kaytoksella mies olisi saanut naisen mukaansa. Karkeasti ottaen olen havainnut kaksi tapaa joilla naisia liehitellaan ja yllattavan usein myos onnistutaan.

Ensimmainen on suorastaan siirappimainen tapa kehua naista, puhua pehmealla tai viekottelevalla aanella ja tarjota juomia, kyytia tai ihan istumapaikkaa. Toinen tapa on pullistella ihan surutta, soitan bandissa, pelastin pandan poikasen palavasta talosta jne. Jos nainen puhuu itsetaan, niin hanta kuunnellaan tylsistyneesti tai jatetaan kokonaan huomiotta.

Mielestani on pelkastaan huvittavaa, etta nama toimivat. Tarkein tekija on kuitenkin miehen ulkonako. Pykala naisen tason ylapuolella on melkein ehdoton kriteeri. En ole ikina vaivautunut kayttaytymaan ihmissuhteisiin liittyvissa asioissa itselleni poikkeuksellisella tavalla. Toisinsanoen rehellisesti. Tasta johtuen en ole myoskaan naista saanut kahteen vuoteen. Onneksi minulla on toimiva oikea kasi ja viisi sormea.

Sivuhuomautuksena mainittakoon, etta ihmisista puhuttaessa sana normaali on hyvin suppea kasite. Kaikki riippuu siita mika on puhujalle normaalia. Tuntuu vahan tyhmalta, etta muutama sata ihmista tiedotusvalineiden toisessa paassa luokittelevat meidan puolesta sen mika on normaalia.

Vierailija

Mitä sitä suotta kiukkuilemaan. Käsiä ei tähänkään hommaan tarvitse nykyaikana: 

http://www.youtube.com/watch?v=Z4Gbat2ie6M

http://www.youtube.com/watch?v=rpwIu73YjR4

Ampuu tyhjät pois tuollaiseen, niin ei tarvitse jännittää tuleeko sitä pesää vai ei. Turhaa kerätä suorituspaineita kohtaamisiin. Kiukuttaahan se, jos on valmis ja toinen ei ole. Sitäpaitti, kun näitä tottuu käyttämään ei ihan joka hempukkaa ole edes valmis tööttäämään... :D

Vierailija

Miehet, kaksi asiaa:

Vaikka näyttää siltä, että mies "onnistuu" tietyillä epäaidoilla keinolla "iskemään naisen" tavintolaympäristössä, niin minusta tuota on todella turha kadehtia. Siinä vain hetken huumaa etsivät löytävät tietyllä koodimaisella toimintatavalla toisensa. Yhden illan jutut ovat kokonaisuudessaan täysin valheellisia, joten jos ei kaipaa valheellisuutta elämäänsä, miksi siis kaipaisi niitä? Kuka oikeasti haluaa sellaista elämää? Ilta illan jälkeen ravintolassa yrittämässä saada seuraa?

Useimmat naiset haluaa pidempää suhdetta ja aikaa tutustua toiseen. Puhun nyt sellaisista naisista, joilla on kykyä pitkään suhteeseen. Sellaiset suhteet alkaa parhaiten kun alkaa vain jutella.

Tiedän jo kirjoittaessa, että se mitä seuraavaksi sanon ei mene useille ollenkaan perille, mutta sanon kuitenkin: Jos mennään pois ravintolaympyröistä sinne missä ihmiset yleensä arjessa on, niin ei naiset koko ajan ajattele sen enempää seksiä kuin sitäkään, että he ovat naisia. Eivät he istu bussipysäkillä, konsertissa, käy kaupassa ja koko ajan ajattele olevansa naisia. Joten jos yrittää iskeä muistuttamalla naiselle että tämä on nainen, se on hölmöä. Kontaktiin pääsee jos lähestyy toista ihmisenä ja on kiinnostunut keskustelemaan siitä, mistä ihmiset noin yleensäkin keskustelee. Ei sen jutun tarvitse olla sen kummempaa kuin mitä juttelisi kenelle vaan, vaikka unelmien nainen olisikin kyseessä. Mutta toki täytyy olla parhaimmillaan. Nainen (kumppania etsivät synnytysikäiset) valitsee kumppaninsa pitkälti kemialla, hajuaistilla. (useimmat naiset kyllä kieltää tämän, mutta uskokaa minua) Ei kyseessä ole mikään puhekilpailu, vaan urosten geenit ja tuoksut on ne mitkä vaikuttavat. Ne, joilla on huonot geenit, joutuvat turvautumaan puhelahjoihin ja rahaan, koska heidän ominaistuoksunsa houkuttelee vähemmän naisia.

Monet hyvägeenisetkin miehet sabotoi itse kaikki mahdollisuutensa lähestyä naisia. tehden sen alkoholin avulla. Se hönkä kyllä vie kaikki testosteronin sulotuoksut naisten nenistä ja oluthan on estrogenisoiva aine.

Resepti naisten houkutteluun (mutta ei "saamiseen"). Puhdas mies, terve urheilijan hiki, hymy naamalla, hyvä ryhti ja täyspäiset jutut. Jos osaa keskustella, niin saa hätistellä naisia kimpusta (huom! keskustelu ei tarkoita inttämistä, väittelyä tai koko ajan itsestä puhumista)

Vierailija
Vierailija

Miehet, kaksi asiaa..

Resepti naisten houkutteluun (mutta ei "saamiseen"). Puhdas mies, terve urheilijan hiki, hymy naamalla, hyvä ryhti ja täyspäiset jutut. Jos osaa keskustella, niin saa hätistellä naisia kimpusta (huom! keskustelu ei tarkoita inttämistä, väittelyä tai koko ajan itsestä puhumista)

Otinkin yhden illan suhteet puheeksi sen takia, koska jutussa oli kyse "saamisesta". Minulle riittaa, etta nainen on edes pintapuolisesti alykas ja huolehtii kehostaan, seka hygieniastaan edes jonkin verran.

Lainasin yllaolevan, koska minulla on kaikki nuo seikat kunnossa. Paitsi se keskustelupuoli. En vain yksinkertaisesti koe minkaanlaista kiinnostusta keskustella tuntemattoman henkilon kanssa yleismaailmallisista asioista. Miten tayspaiselta kuulostaisin, jos istahtaisin viereesi bussipysakilla ja kysyisin mielipidettasi siihen, etta miten vieras sivilisaatio suhtautuisi ihmiskuntaan?

Vierailija

Oon kyllä eri mieltä, kyllä meitä on tosi yksinäisiä naisiakin, joilla ei ole ystäviä eikä seksielämää. Jos ei ole miesystäviä, eikä lapsia, eikä edes halua lapsia, ystävät alkavat sulkea akkaporukoista ulkopuolelle. Sinkkunaista pidetään uhkana joka vie muiden miehet.

Se mikä yksinäisissä naisissa kuitenkin eroaa yksinäisistä miehistä, me ei aleta vihata kaikkia miehiä. Minä ainakin olen oppinut ihan nauttimaan tästä yksinolostani. Joskus tekis mieli seksiä, mutta olen liian arka sellaiseen, että raahaisin jonkun ventovieraan baarista kotiini ja päästäisin iholleni.

Vierailija
Vierailija

Oon kyllä eri mieltä, kyllä meitä on tosi yksinäisiä naisiakin, joilla ei ole ystäviä eikä seksielämää. Jos ei ole miesystäviä, eikä lapsia, eikä edes halua lapsia, ystävät alkavat sulkea akkaporukoista ulkopuolelle. Sinkkunaista pidetään uhkana joka vie muiden miehet.

Se mikä yksinäisissä naisissa kuitenkin eroaa yksinäisistä miehistä, me ei aleta vihata kaikkia miehiä. Minä ainakin olen oppinut ihan nauttimaan tästä yksinolostani. Joskus tekis mieli seksiä, mutta olen liian arka sellaiseen, että raahaisin jonkun ventovieraan baarista kotiini ja päästäisin iholleni.

Etkä ole ainoa, yhdenillan jutuista kun harvemmin, jos koskaan, saa sitä mitä seksiltäkin haluaa ja odottaa. Nykyaikana myös tuon ventovieraan matkaankin lähteminen baarista tms. arveluttaa tosi moniongelmaisia kun ihmiset tuntuvat nykyään olevan, tautiriskeistä puhumattakaan. Vielä vaikeammaksi asian tekee se kun ikää naiselle kertyy, keski-ikäisille ja vanhemmillekin miehille kun tuntuu kelpaavan nykyaikana vain se parikymppinen...

Tahdosta riippumatta ilman seksiä

Miksi edelleenkin puhutaan usein vain miehen kokemasta seksinpuutteesta?
Seksinpuutetta kokevat myös naiset. On paljon miehiä joita seksi ei kiinnosta lainkaan. Ongelmaa lisää se, että he eivät suostu keskustelemaan aiheesta. Ja tiettyjen ikäluokkien miehiä ei saa lääkäriin kuin virkavalta tai viikatemiehen läheisyys.
Tilanne on vaikea, kun on pitkä avioliitto takana ja puolisossa ei ole sellaisia huonoja puolia, että olisi valmis avioliittolupaustaan rikkomaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat