Kommentit (5)

Vierailija

Sun pitäisi vain ymmärtää että selostus ei ole sun juttu, ei se sen vaikeampaa ole, tai palaa sinne toiselle kotimaiselle jos ne vaikka tykkäis mut ihan oikeasti tee omat johtopäätökset ja poistu.

Vierailija

Älä välitä Kunnas. Suomalaiset, ja etenkin persulaiset, ovat todella töppöä porukaa. Valittavat aina ja kaikesta. Mikään ei huvita eikä ole hyvin! Purkavat pahaa oloaan jokaiseen blogi-kirjoitukseen. Hyvin tyhmää ja lapsellista touhua. Ihmiset eivät osaa kasvaa aikuiseksi, vaan jäävät mieluummin peräkammarin pojan asteelle.

Vierailija
Vierailija

Älä välitä Kunnas. Suomalaiset, ja etenkin persulaiset, ovat todella töppöä porukaa. Valittavat aina ja kaikesta. Mikään ei huvita eikä ole hyvin! Purkavat pahaa oloaan jokaiseen blogi-kirjoitukseen. Hyvin tyhmää ja lapsellista touhua. Ihmiset eivät osaa kasvaa aikuiseksi, vaan jäävät mieluummin peräkammarin pojan asteelle.

Tuota noin huomaatko syyllistyt samaan eli haukut Suomalaisia ..lueppa kirjoituksesi ajatuksella  eli kiitos haukuista..mistä muuten tiedät että juuri persut moittivat?En ole mikään persu mutta tuo oli jo kaukaa haettu juttu sain kunnon naurut..olen aina ihmetellyt miten  kaikki asiat liittyvät juuri persuihin se on kun pakkomielle joka antaa luvan vapaasti moittia  muka persujen takia :) ?Mutta nyt oli ylilyönti siis Kai Kunnasta moittivat vain persut..hheihi !

Vierailija

Kuka on urheilutoimittajien esimies? Hänen tulisi toimia, jos selostaja ei itse ymmärrä olevansa ammattitaidoton. Ei ole Kaitsun vika, että hän on niin huono eikä ymmärrä saamaansa negatiivista kritiikkiä. Kaitsulle pitäisi löytää sellaisia töitä, jossa hänen vahvuutensa tulisi käyttöön. En kyllä ole ihan varma, onko se ollenkaan urheilun parissa. Siirry Kaitsu muihin töihin. Please.

JTC

Vanha juttuhan tämä jo on, mutta Kaitsu on sen verran käsite, että laitan lusikkani tähän soppaan.

Täysin lahjaton jantteri olisi pistetty Yleltäkin kävelemään jo vähän aiemmin kuin yli 20-vuotisen sekoilun jälkeen. Joku tuosta äijästä siis tykkää enemmän kuin sitä inhoaa tarkoittaen sekä työyhteisöä että koko yleisöä.

Omat fiilikseni: Kaitsu ei kyllä minua ehkä kamalasti miellytä. Hänen äänensä on kyllä aika korvia raastava ja muitenkin habitus on vähän... ei. Ei kyllä aina tipu.

Tämä ei toisaalta estä minua näkemästä sitä, miksi Kaitsu on suosittu ja eetterissä myös tuon tuosta ja ollut jo pitkään. Ne voivat olla ne samat syyt, mitkä haraavat minulla vastaan.

Kaitsu taitaa nimittäin olla ennen kaikkea persoona, joka tulisi hulluksi, jos ei voisi olla oma itsensä. Ajatellaan Sotshia: äijä ei ollut se tyypillinen pelaajahaastattelija, vaan uskalsi pudottaa jääkiekkoäijiä odottamattomilla kysymyksillään.

Kunnas on varmasti rautainen ammattilainen työssään, mutta myös luonnonlapsi. Hän viihdyttää ympärillään olevia aivan varmasti, ja tyyli nyt vain on sellainen, ettei se sovi kaikille. Samaa voidaan sanoa Mertarannasta tai vaikka Saukkosesta: eivät kaikki tykkää. Kunnas sattuu kaiken kukkuraksi olemaan vähän hassunnäköinen ukko kaljuine päineen, hörökorvineen ja leveine hymyineen. Varmasti ärsyttää niitä, jotka ovat tottuneet näkemään sliipattuja urheilutoimittajia, jotka tuntuvat aina olevan menossa.

Päätän palautteeni rehelliseen mielenilmaukseen:

Kaitsu, all publicity is good publicity, eli vapaasti kääntäen aivan sama mitä puhutaan kunhan puhutaan. Haista siis paska äläkä ikinä muutu.

Tsemppiä etenkin kun tätä kirjoittaessani olet toipumassa aivoinfarktista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat