Kommentit (5)

Vierailija

Danitan kannattaisi kokeilla seuraavaksi oksat pois alta salamarakkautta nuorempaan mieheen, rikkoisi kaavan =) luulisi että vientiä riittäisi tuolla ulkonäöllä mutta ehkä hän on liian järkevä moiseen. Tuntuu ettei uskalla revitellä nuoruuden hölmöilyiden jälkeen joista varmaan tuomitsee itse itsensä enemmän kuin muut. Kaikkea hyvää jatkossa.

Vierailija

No huh huh mikä juttu. Aivan tyhjänpäiväinen wannabe julkkis. On rattijuopumustuomioita, on irtosuhteita yms., ja pitää itseään jonain enkelinä?? Joskus ihan vaikka vaan ripaus realismia voisi olla hyväksi. Se "tukka hulmuten Ferrarissa istuminen" , kun ei tee kenestäkään yhtään parempaa ihmistä.

Vierailija

Tuntuu kivalta silloin kun tukka hulmuaa Ferrarissa ;) Realismia on myös elämästä nauttiminen ja valitettavasti elämään kuuluvat myös virheet, mutta niistä opitaan.

Vierailija

Miksi olla "wannabe-julkkis"? Mitä hienoa siinä on? Taitaa vaan elää ihan omaa elämäänsä tää leidi ja muut vikisee, niin kuin sinä ;)

Vierailija

No huh huh mikä juttu. Aivan tyhjänpäiväinen wannabe julkkis. On rattijuopumustuomioita, on irtosuhteita yms., ja pitää itseään jonain enkelinä?? Joskus ihan vaikka vaan ripaus realismia voisi olla hyväksi. Se "tukka hulmuten Ferrarissa istuminen" , kun ei tee kenestäkään yhtään parempaa ihmistä.

Vierailija
Vierailija

Tuntuu kivalta silloin kun tukka hulmuaa Ferrarissa ;) Realismia on myös elämästä nauttiminen ja valitettavasti elämään kuuluvat myös virheet, mutta niistä opitaan.

No en ymmärrä mikä saa ihmisen tarttumaan kännissä rattiin ja vaarantamaan toiset tielläliikkujat?En osaa ottaa kantaa Jumalasta seuraaviin miehiin  kun itse olen realisti ja rumat kantapääni tukevasti maassa..Mutta juttu  sai hymyn huulille olen naisena niin eri maata kun olla ja voi en kaunis  mutta onnellinen kuitenkin! En  ole elänyt  vauhdikasta  elämää Jumalaisia miehiä  ympärillä?Ihan  tavan mieskin vierellä ja hyvä sellainen enkä avoferrarin  kyydissä olut tukka hulmuten muuta Avo  Mersun kyllä:D!hehi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat