Tilastoja maahanmuuttajarikollisuudesta: Afrikka ja Lähi-itä ''kärjessä''

Vierailija

Ainakin väkivalta rikollisuuden osalta.

http://www.optula.om.fi/material/attachments/optula/julkaisut/tutkimuksia-sarja/XZ5bk8f2H/265_Lehti_ym_2014.pdf

http://yle.fi/uutiset/tutkimus_maahanmuuttajat_tekevat_rikoksia_ja_joutuvat_rikosten_uhriksi_muita_useammin/7301683

Muutamia otteita kyseisestä tutkimuksesta:

"Korkein rikollisuustaso (raiskausrikosten osalta) oli Afrikassa ja Lähi-idässä syntyneillä miehillä, 17-kertainen syntyperäisiin suomalaisiin nähden.''

''Tässä käytetyn jaotuksen mukaisista pääväestöryhmistä erottuivat pahoinpitelyrikollisuuden tason poikkeuksellisella korkeudella Lähi-idästä ja Afrikasta kotoisin olleet maahanmuuttajat. Kullakin niistä väestöön suhteutettu rikollisuustaso oli syntyperäisiin suomalaisiin nähden viisin-kuusinkertainen ristitulosuhteilla mitattuna.''

Kommentit (5)

Vierailija

Minä olen itse tullut ahdistelluksi useita kertoja ja raiskatuksi kerran tummahipiäisten mamumiesten toimesta. Ahdistelua on ollut 14v saakka aina tähän päivään (olen nyt 20) ja raiskaus tapahtui kun olin 15. Olen joutunut käsittelemään asiaa paljon, ja ahdistelu vaivaa minua edelleen. Miehet lähestyvät todella aggressiivisesti julkisilla paikoilla, eivät lähde pois käskemällä, eivät sillä että jatkan matkaani enkä huomioi (seuraavat) jne. Toiset ovat sitkeämpiä kuin toiset, mutta osa on seurannut jopa Hki stä kotiovelleni (Espoo), jonka takana kävi koko viime syksyn mesoamassa... lopetti vasta kun poliisit jne.

Minä en ole ainoa, joka on joutunut pelottavan häirinnän kohteeksi. Useat ystäväni ovat kertoneet aivan samanlaisia kokemuksia (eli miten mies lähestyy, miten aloittaa jutun  yms) ja parilla tekijällä on ollut aivan samat tuntomerkit.

Minä en pukeudu provosoivasti, en ole flirttailevaa tyyppiä eikä kiltteyteni estä minua sanomasta EI.

Minua kiinnostaisi tietää, kuka ottaa vastuun? 

Miksi maamme haalii lisää ihmisiä maista, joista tulevat ihmiset ovat taipuvaisempia huonoon toimintaan?

Minä en halua enää ainuttakaan mamua tänne lisää, en halua enää ainuttakaan tyttöä tai naista ahdisteltavan niin ettei uskalla kotoa poistua.

Vierailija

3/4 mä niin tiedän mistä sä puhut!!

Olen itse 18v tyttö ja esim. meidän koulussa (opiskelen Hkissä ammattioppilaitoksessa) esiintyy todella paljon ahdistelua ja nyt koulun sääntoihinkin on lisätty, että ketään ei saa väkisin kosketella yms... myös kaupungilla tulee lähes viikottain joku siihen iholle...

Se aina alkaa niin että mies "bongaa" sut jostain etkä itse ole huomannut koko tyyppiä ja se alkaa kyselemään kuulumisia ja kotikaupunkia ja ikää yms. Ennen kuin huomaatkaan niin se on fyysisesti tosi lähellä ja kun selität että Suomessa ei oo tapana tulla noin lähelle, että pitää pysyä vähintään käsivarren mitan päässä niin ei uskota! Heti ne alkaa syyllistää "Oletko rasisti/eikö sulle kelpaa uusi ystävä/oot just sellanen kylmä suomalainen/ootko joku likanen lesbo, voin opettaa sut pitää miehistä/" yms. Minulla on poikaystävä ja usein vastaus kuuluu "voitko harkita pettäväs sitä?". Miehet puhuvat huonoa tai epäselvää englantia, tosi vähän suomea. Monet seuraavat esim. bussipysäkeille saakka ja jotkut jopa seuraa kunnes meet piiloon johonkin nurkan kulmaan... TOSI AHDISTAVAA KUN KIELTÄYTYMINEN EI MENE PERILLE!!

Vierailija
Vierailija

3/4 mä niin tiedän mistä sä puhut!!

Olen itse 18v tyttö ja esim. meidän koulussa (opiskelen Hkissä ammattioppilaitoksessa) esiintyy todella paljon ahdistelua ja nyt koulun sääntoihinkin on lisätty, että ketään ei saa väkisin kosketella yms... myös kaupungilla tulee lähes viikottain joku siihen iholle...

Se aina alkaa niin että mies "bongaa" sut jostain etkä itse ole huomannut koko tyyppiä ja se alkaa kyselemään kuulumisia ja kotikaupunkia ja ikää yms. Ennen kuin huomaatkaan niin se on fyysisesti tosi lähellä ja kun selität että Suomessa ei oo tapana tulla noin lähelle, että pitää pysyä vähintään käsivarren mitan päässä niin ei uskota! Heti ne alkaa syyllistää "Oletko rasisti/eikö sulle kelpaa uusi ystävä/oot just sellanen kylmä suomalainen/ootko joku likanen lesbo, voin opettaa sut pitää miehistä/" yms. Minulla on poikaystävä ja usein vastaus kuuluu "voitko harkita pettäväs sitä?". Miehet puhuvat huonoa tai epäselvää englantia, tosi vähän suomea. Monet seuraavat esim. bussipysäkeille saakka ja jotkut jopa seuraa kunnes meet piiloon johonkin nurkan kulmaan... TOSI AHDISTAVAA KUN KIELTÄYTYMINEN EI MENE PERILLE!!

Muistakaamme kuitenkin syyttää kaikista ikävistä asioista suomalaista "rasistista" kulttuuria, joka väistämättä ajaa täysin syyttömät maahanmuuttajaparat rikollisuuden poluille. Sillä kaikkihan tietävät että yleensä juuri Lähi-idän ja Afrikan maissa asenteet, arvot ja tavat ovat mitä moderneimpia toisin kuin takapajuisessa Suomi junttilassa.

Ja erityisesti muistakaamme välttää itse suurta paholaista Jussi Halla-ahoa, joka mitä luultavammin jo blogikirjoituksillaan on aikaansaanut kaiken kurjuuden Afrikassa ja Lähi-idässä. Älkäämme vaan siis ikinä käykö itse lukemassa hänen netistä Scripta-nimellä löytyvää blogiaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat