Kommentit (5)

m

Kyllä siihen tottuu, jopa rakastuu. Ennen en voinut sietää sen voimakasta saippuan makua ja se pilasi kaiken ruuan. Nykyään se on lempiyrttini. :D Suosittelen totuttelemaan, niin elämä helpottuu ja saat uuden herkun.

s

Kuulun juuri tähän ihmisryhmään, jonka ruuan pilaa korianteri. En todellakaan ole koskaan ollut nirso millekään ruoalle enkä maulle, mutta viime vuosien villitys korianteri saa kyllä minut etomaan.

Tintti

Minä myös inhoan yli kaiken korianteria. Ei ole toista, joka saa todella voimaan pahoin. Jos sitä on ruokaan laitettu, etova olo tuntuu pitkään.Olen joskus ihmetellyt mistä tämä johtuu. Olen todella kaikkiruokainen. Yllättävää, syy geeneissä.

r

Olen kyllä sietänyt korianteria maustesekoituksissa (esim. curry ja jokin arabien suosima maustesekoitus), mutta nyt tulin ostaneeksi tuoreen ruukun ja maustin sillä vihanneskeittoni (onneksi ei tullut kaikkea siihen pantua). Kaamea haju joka ei tunnu lähtevän makunystyröistä, vaikka sen keittoni pystyn syömäänkin (maku ei ole ihan niin paha kuin haju)... ei enää ikinä tuota! Kädestäkään se haju ei lähtenyt ennen kuin saunassa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat