Rinnat

Seuraa 
Liittynyt14.3.2014

Eräs nainen kyseli epätietoisena rinnoistaan...liian isot nännit ja nännipihat.

Itselläni taas on päinvastainen ongelma.liian pienet nännit ja nännipihat.

Muutoin olen suhteellisen tyytyväinen rintoihini.voishan ne tietysti olla pari kuppikokoa

suuremmat.käytän liivejä 80b.tuo mainitsemani ongelma vaikuttaa kuitenkin itsetuntooni.

Vaikka kukaan ei olekkaan suoranaisesti valittanut tai moittinut rintojani.

Niin kyllä se siitä huolimatta vaan mieltä vaivaa.

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.toivottavasti siitä ei nyt kukaan pahoita mieltään.

Olen vaan kateellinen niille naisille joilla on täyteläiset ja hyvin muodostuneet rinnat.

sekä isot nännit...nyyh!

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Rintoja on yhtä monen näköisiä ja kokoisia kuin on naisiakin. Joillakin on isot nännit ja/tai rinnat, joillakin pienet, joillakin vaaleat, toisilla tummat. Myös rinnan muotoja on runsaasti erilaisia. Koko ja muoto vaihtelevat koko elämän ajan suurestikin painonvaihtelun, iän, raskauksien ja imetysten sekä hormonivaihteluiden myötä. Ei ole olemassa yhtä, oikeaa, "täydellistä" rintamallia. Kannattaa olla ylpeä ikiomista, persoonallisista rinnoistaan. Kaikki ne ovat kauniita omalla tavallaan!

Jos omien rintojen ulkomuoto mietityttää, kannattaa lukaista hiljattain ilmestynyt kirja "Rinnat - kaikki mitä niistä tulee tietää". Siihen on esimerkiksi kuvattu 86 paria tavallisia suomalaisia rintoja, ja kaiken näköisiä löytyy!:) Sieltä löytyy myös paljon tietoa rintojen ominaisuuksista, ulkonäöstä, koosta, kehityksestä, kirurgiasta jne. 

Vierailija

kyllä tissisi ovat ihan kauniit,kiihoittavat ja naiselliset.

sekä myös hyvänkokoiset.ihan mielellään noita monikin mies

hyväilisi ja suukottelisi.itsekkin miehenä voin taata sen

että tisseissäsi ei ole mitään vikaa.

ole vaan nainen ylpeä itsestäsi ja rinnoistasi.

T:Ihailijasi

Vierailija

Hei, Täytyy kommentoida, rintasi ovat erittäin kauniit, ei raskausarpia tai patalappuefektiä joten ole tyytyväinen, niissä ei ole mitään vikaa.

Vierailija

No nämähän on kiinteän näköiset. Olen 30v ja laihduttanut 50kg eli puolet painostani. Joten itsellä on hernepussit tissien tilalla mutta olen sinut asian kanssa. 

Vierailija

Jotain on vinossa kun pitää tissejään esitellä netissä. Kaipaa niin kovin kehuja elämäänsä eikä muualta niitä tipu? Voi voi, jo on touhua kerrassaan.

Mtf nainen
Seuraa 
Liittynyt14.3.2014

En suinkaan kehujen takia tissejäni esittele.ihan niistä on pidetty yksityisestikkin hyvää

huolta.tainnut joku jopa tykätäkkin rinnoistani.niin uskomattomalta kuin se voi kuulostaakkin.

mutta toki ihan mukava mielipide sinänsä.kiitoksia vaan ja kaikkea hyvää elämääsi.

Vierailija

Mun mielestä sulla ei ole liian pienet nännit tai nännipihat. Hyvältähän nuo näyttää... sellaisilta, että tekisi mieli vähän kiusata suulla ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat