Kommentit (3)

Vierailija

Helsingin kentälle ei ainakaan kannata saapua etuajassa, siellä ei ole juuri mitään nähtävää ja SSP:n ravintolakartellin takia kaikki on ihan törkeän kallista. Pieni siideri on melkein kympin etkä kuitenkaan mahdu sen kanssa istumaan. Desin mehu on sentään alle vitosen.

Vierailija

On sinne tulossa uusi yrittäjä. Hain heille töihin, mutta eivät halunneet kielitaitoista ammattinsa osaavaa ihmistä. En tiedä ketä haluavat. Muutoin Hki-Vantaan kenttä on yksi parhaimmista lentokentistä maailmassa. Olen kylläkin ollut aikanaan töissä kentällä, silloin matkustaja määrä oli noi 5 milj, nyt taitaa olla liki15 milj, matkustajaa vuodessa. Ravintoloiden hintoja eivät kentät päätä vaan yksittäinen yrittäjä. Itse nautin juuri matkan alun fiiliksestä; olen matkalla en vielä perillä. Tsemppiä kaikille matkaaville. Itse vielä fiilistelen, minne lähtisin....

Vierailija

Lentokenttien baarien henkilökunnasta tuli mieleen Bergamon kentän "old ladies". He pyörittivät baaria ilman mitään kummempaa kielitaitoa, mutta sormella osoittaen matkailija sai mitä halusi. Ostimme pari "birraa". Kaikki olutlaadut ja -lajit olivat saman hintaisia. Valitsimme oluen, joka oli tummaa ja todella vahvaa, oli siis hintansa väärtti. Mietimme siinä tuhtia olutta siemaillessamme, että olikohan ladyilla hinnoittelu hanskassa, tai oluttietämys. Jos menette sinne päin niin ostakaa halvalla töpäkkää, vahvaa olutta. Varmasti Euroopan halvinta!  

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat