Kommentit (6)

Vierailija

Eeppiset ohjeet hei!

Mie laitoin ain comic sanssilla ja pinkillä värillä ni ei ihme jos ei tuu duunia :D:D:D:DD:

ps. kela haastaa teidät oikeutee ku viette niitte duunit ku ne ei voi laittaa enää työhakemuskursseille :3

Vierailija

Itse asiassa itse sain juuri neuvon lisätä valokuva mukaan. Jos hakemuksia on satoja, kuvallinen hakemus erittuu selkeämmin joukosta kuin se tekdtipainotteinen, jota 80-90% muista käyttää. Heti kuvan lisättyäni olen päässyt useammin haastattekuun, jooa muiden kuin oman alan hommiin.

Vierailija

Em. asiat eivät koske meitä 50 vuotiaita. Ensin työnantaja "lupaa" ummet ja lammet jatkoon pääsystä, lupaa soittaa asiasta varmasti seuraavalla viikolla, mutta mutta. Eihän sitä puhelua koskaan kuulu. Jos kuuluu,tulee puhelu seuraavan kuukauden kuluttua sanoilla, että sinun työnhakusi meillä päättyy tähän. Haluatko jatkaa työnhakua meillä vielä vai onko tilanne muuttunut? Siis juurihan ilmoititte,ettei se jatku. En minä työhakemuksia turhaan tee, minä haluan tehdä työtä,koska tiedän, että olen työssäni ammattitaitoinen.

Vierailija

Öö.. Mistä lähtien Kela on laittanut työnhakukursseille.. 

Puppua! Kuva pitää ehdottomasti liittää hakemukseen! Nykyään toivotaan jopa esittelyvideota.. 

Vierailija

Ainakin minä olen ollut joskus Kelan kokopäiväisellä työnhakukurssilla, lähdin huvikseni katsomaan. Ja siitä jopa maksettiin huikean suuri päiväraha. Oli siellä hauska porukka mukana.

Kuvaa hakemukseen ei suosittele Suomessa asuva kollegani. Jos ulkomaille hamuaa töihin, profiili Linkedin sivulle kuvan kanssa, sinne se sopii paremmin. Suomen kollegani sanoi laittavansa kaikki ison kaula-aukon omaavat kuvat suoraan silppuripinoon. Eli malttia kuvanottoon, jos se tuntuu niin tärkeältä laittaa hakemuksen tueksi.

Vierailija

Sorry, siis tarkoitin tietysi että sehän oli Kelan virkailijan suosituksesta.. Onhan se antoisampaa olla kirjottamassa työhakemuksia mukavien ihmisten kanssa, kuin mököttää kotona tietsikan seurana.. Ajatusten vaihtoa ja kokemusten jakamista, niiin mikä ettei? Ei ainakaan masennus iske niin helposti kun lähtee ikäänkuin töihin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat