Kommentit (6)

Vierailija

Kiitos, miellän itsekin itseni toisinaan  melko huvittavaksi tapaukseksi. En kuulu seurakuntiin ja mainitsemasi tapaus vaikuttaa melko sovinistiselta, ehkä jopa naisvihamieliseltä, itse yritän enemmän  vain saada epätoivoisesti pientä kontaktia lihaviin viher-hippi-feministinaisiin että pääsisi hosumaan  osumaan ja upottamaan. Pahoitteluni jos tunsit kuuluvasi määrittelemääni naisryhmittymään ja otit asian jotenkin negatiivisesti sekä henkilökohtaisesti.

Vierailija
Vierailija

Kiitos, miellän itsekin itseni toisinaan  melko huvittavaksi tapaukseksi. En kuulu seurakuntiin ja mainitsemasi tapaus vaikuttaa melko sovinistiselta, ehkä jopa naisvihamieliseltä, itse yritän enemmän  vain saada epätoivoisesti pientä kontaktia lihaviin viher-hippi-feministinaisiin että pääsisi hosumaan  osumaan ja upottamaan. Pahoitteluni jos tunsit kuuluvasi määrittelemääni naisryhmittymään ja otit asian jotenkin negatiivisesti sekä henkilökohtaisesti.

Ihan mielenkiinnosta kysyn: miksi ihmeessä luet MeNaisia, jos koet jutut turhiksi? Oletko oikeasti sitä mieltä että kommentista näkee suoraan kommentin antajan poliittisen kannan, terveydentilan ja ulkoisen viehättävyyden? Taidat kantaa henkilökohtaista kaunaa jotakuta lihavaa viher-hippi-feministiä kohtaan. Omaa pahaa oloasi ei kuitenkaan kannata tulla tänne purkamaan, kun ihan ammattiapuakin on saatavilla.

Vierailija

Ihan aikani kuluksi vastaan: Taisi olla Jörn Donner tai kuka lie joka aikoinaan sanoi, että "lukeminen kannattaa aina"noin niin kuin lisänä siihen miten jo aiemmin kirjoitin.

En tiedä onko sillä mitään merkitystä mitä minä näen, mutta sillä on melko varmasti vaikutusta mitä siellä teidän päässä(nne) näkyy peilissä ja siksi me-naisten kaltainen itsensäräpläys-lehti menestyykin ja voi hyvin.

Miksei tänne saisi pahaa oloaan purkaa, jotta sinulla olisi mukavampi olla kun saat lukea vain auvoisia juttuja, jos tämä auttaa minua niin miksi yrität kieltää lähimmäiseltäsi tämän helpotuksen? Onko suomessa oikeasti ammattiapua saatavana vaivaani, ehkä onkin, mutta en mielelläni käyttäisi prostituoitujen palveluksia se on enemmän ns "ukkomiesten" heiniä ihan tilastojenkin mukaan...

Vierailija

Kannattaa kyllä suhtautua suurella varauksella näihin nauhoitus vinkkeihin. Esim.,jos olet menossa maratonille tai juokset usean tunnin lenkkejä, niin jalat turpoavat juostessa. Tällöin tiukka nauhoitus aiheuttaa kipua. Melko typerää tehdä itselleen nauhoitus, jonka joutuu purkamaan.

On tuossa kyllä hyvää se, että muistutetaan että kengän istuvuuteen voi vaikuttaa nauhoituksella. Mutta jos kengät eivät istu, niin sitten vain etsimään mallia, joka sopii paremmin omanlle jalalle.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat