Kata thani?

Vierailija

Olen suunnittelemassa matkaa Phuketin Kata thani hotelliin. Haluaisin tietää omakohtaisia kokemuksia kyseisestä hotellista. Itse olen käynyt kyseisellä rannalla ja nähnyt kyllä hotellin ,mutta olen jäänyt miettimään ,onko se "liian hieno"? Meillä olisi mukana muutaman vuoden ikäinen lapsi ja viettäisimme siellä merkkipäivää. Liian hienolla tarkoitan esim: sitä .että pitääkö aamupalalle ns pukeutua vai kehtaako sinne mennä t-paita ja shortsit jalassa :) ? Miten olette kokeneet hotellin ilmapiirin? Sijaintihan hotellills on hyvä ja mieleinen. Kiitos jos viitsit kommentoida.

Kommentit (2)

Vierailija

Nyt huomasin ,että olin laittanut sen hiukan epäselvästi. Siis Kata noilla sijaitseva Katathani beach resort :) . Olen etsinyt hotellia ,joka on rannalla ja jossa olisi myös lasten allas ja niitä onkin todella vähän. Pidän myös tämän hotellin sijainnista (rauhallista) muistan vain käyneeni kyseisen hotellin vieressä olevalla ruokapaikalla (lounas aikaan) ja huomasin ,että siellä oli miehillä "kauluspaidat päällä :) ,eikä kellään t-paitaa ... ja muistan miettineeni ,että jos hotellin viereisellä ruokapaikalla pukeudutaan noin ,niin mitähä lienee hotellissa...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat