Kommentit (10)

Vierailija

Ajatellaanpas tillanne onkin toinen ja olet ollut naimisissa jo monet vuodet ja menet ihastumaan vapaaseen naiseen tai mieheen ? Alkuun pelkkää kirjoitellua ja toisen ihmisen tuntemaan oppimista ja pikku hiljaa se siitä lähtee =D

Yksi Nainen

No, minulla on tuollainen ongelma :(

Ukko ei vaan pysty keskustelemaan kanssani,

melkein aina äityy sanattomaksi riidaksi,

jään yksin itkuineni, murheineni.

Miettinyt eroa, eikä ukko kuitenkaan halua erota.

Säälikö pitää yhdessä, ei ole ystävää, jonka kanssa asiaa pohtisi,

paitsi "salarakkaani", joka on niin ihana ja ymmärtäväinen,

yrittää auttaa jopa suhdettani ylös ukkoni kanssa.

Asia huopaa soutaa edestakaisin, nyt tunnen tekeväni väärin molempia kohtaan,

eikä tunnu ratkaisua löytyvän, olisikohan jostain apua ?

Vierailija

Tai tilanne että sulla on suhde vapaaseen mieheen,tulee tän kans ero koska haluat jatkaa avioliittoasi,mutta vuosien päästä löydätte vahingossa toisenne tän sinkun kanssa uudelleen ja tunne on valmis..oletko toisella kertaa yhtään kypsempi tekemään päätöksiä ?

Vierailija

Kokenut olen.Olin vahvasti varattu,mies,lapset ja yht,omaisuus.Ihastuin työnantajaani,tunne oli molemminpuolinen.Hänellä sama tilanne,vaimo,omaisuus ja kylmä liitto.En kadu päivääkään siitä mitä koettiin.ei ollut aikomustakaan hajoittaa entisiä liittojamme.Sain voimaa kestää omaakin arkea.Vuosien kuluessa tunteet tasaantui,nyt ollaan vain ystäviä,kaikkki hyvin.

Vierailija

Kiitä vaikka onneasi ettet ole Pakistanissa, täällä voit tehdä ihan sen mihin moraali ja laki antavat siimaa melko turvallisesti...

Vierailija

Ei näe mitään väärää olla varatun miehen kanssa. Jos aloite tulee naimisissa olevalta pomolta ja molemminpuolinen kipunointi on niin voimakasta, että sillä voi sytyttää jo tulipalon.  Nyt oon ollu se "toinen" nainen jo 6 vuotta ja kieltämättä tää pitää mut pois "vapailta" markkinoilta... Olkoonkin julkinen salaisuus. Vaimo kyllä tietää, kuten koko hänen sukunsa, mutta se ei ole mun ongelma. Tavallaan oon sitoutunut, mutta tavallaan myös vapaa. Kaksoiselämää, kenen puolelta?

Vierailija
Vierailija

Ei näe mitään väärää olla varatun miehen kanssa. Jos aloite tulee naimisissa olevalta pomolta ja molemminpuolinen kipunointi on niin voimakasta, että sillä voi sytyttää jo tulipalon.  Nyt oon ollu se "toinen" nainen jo 6 vuotta ja kieltämättä tää pitää mut pois "vapailta" markkinoilta... Olkoonkin julkinen salaisuus. Vaimo kyllä tietää, kuten koko hänen sukunsa, mutta se ei ole mun ongelma. Tavallaan oon sitoutunut, mutta tavallaan myös vapaa. Kaksoiselämää, kenen puolelta?

En kunnioita yhtään ihmisiä, jotka pettävät. Itsepetos taitaa olla siinä kuitenkin se suurin osuus: minua hän oikeasti rakastaa ja ihan kohta jättää puolisonsa, omistan hänestä sen tärkeimmän jne. Naurattaa joka kerta, kun petturi saa siipeensä.

Vierailija

Voih, en näe mitään väärää olla toinen nainen? MInä näkisin, jos olisin rehellinen itselleni. Miksi pilata elämänsä ja tyytyä toisena olemiseen, tulee ihan ensimmäisenä mieleen..?

Kerron esimerkin oikeasta elämästä: Entinen työkaverini oli vuosikausia yhtiön toimitusjohtajan lämmittäjä yhtiön juhlissa ja vapaa-ajalla. En tiedä tiesikö vaimo, mutta yhtiön sisällä kaikki tämän tiesivät, eikä nainen tätä myöskään peitellyt puheissaan. Meni vuosia hyvin ja aurinko paistoi, mutta, mutta.. Sitten koittikin Toimitusjohtajan eläkeaika, ja hän jätti toisen naisensa todella kylmästi, sanomatta sanaakaan.. Muutti vain vaimonsa kanssa ulkomaille, lähelle lapsiaan. Kakkosnaisella oli suhteita yhtiön muihinkin johtajiin, ja oli saanut tämän sitä kautta selvitettyä.

Kakkosnainen oli yhtenä riekaleena ja tarvitsi tämän jälkeen henkistä apua psykiatrin vastaanotolta. Toinen suhde tuli kaikenkaikkiaan hyvin kalliiksi, vaikka toimitusjohtaja oli hyvin avokätinen rahan suhteen ja hemmotteli viikottain esitellyillä uusilla vaateilla ja yhteisilllä yksityismatkoilla yhtiön Lapin lomakohteeseen. Voisi kyllä kysyä, että kannattiko uhrata elämänsä olemalla vain se "toinen" nainen ja pelkkä sängynlämmittäjä? Vaikka pankkitilinsaldo kasvoi myös mukavasti. Kun kuulin asiasta toiselta työkaveri-ystävältä, koin silti valtavan säälintunteen naista kohtaan. Toivottavasti hän on päässyt jaloilleen ja kovasta kolauksesta eteenpäin. Muuta en voi hänelle toivoa, koska muuten hän oli iloista ruokaseuraa päivittäin.. Ja olimme samassa tiimissä suunnittelemassa yhtiön pirskeitä ja vapaa-ajan tapahtumia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat