Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Joo en tiiä mikä nykynaisia vaivaa kun pitää käyttää läpinäkyviä housuja ja niin lyhyitä shortseja, että pakarat näkyy. Ei ole tyylikästä, antaa halvan vaikutelman kantajastaan eikä ainakaan tee vähän höllyvämmästä pakarasta yhtään seksikäämpää. Hyvän pyllyn tunnistaa kyllä ihan tavallisistakin farkuista, niinkuin ennenkin.

Ainahan "less is more", mutta ei se pukeutumisessakaan tarkoita vaatteiden määrää ja ohutta kangasta vaan sitä, että vain yksi hyvä puoli kehostaan tuodaan vähän enemmän näytille kerrallaan.

Vierailija

Siis hetkinen! Tätä olen aina toivonut, mutta yksistäkään juoksutrikoista en ole nähnyt vielä läpi. Onkohan joku nyt sekoittanut sukkikset ja legginsit juoksutrikoisiin? Havainnollistavia kuvia odotellessa.

Vierailija

kun nainen pukee legginssit tai nuo juoksu housut, niin on se vaan mun mielestä, näin että on parempi kuin paljaat reidet. mun mielestä on seksikkäämpää kun nuo legginssit on jalassa kun ilman housuja... =) kai joku fetissi. nautin kulkea kylillä kun naiset pukeutuu näin, kanki kokoajan vähän kovana.. =)

Vierailija

niin ja meitsillä on tapana tuijotella ihan avoimesti näitä legginssi peppuja, koska sen takia ne naiset niitä pukee, koska nauttivat seksuaalista valtaa. jos joku huomaa et katson pyllyä ja suuttuisi siitä niin sanoisin että katsosit mitä puet, ei vika ole katsojassa.

Vierailija

Rakas vaimoni ilmoitti ettei ole viitsinyt ilmoittaa vasta kuin nyt, että minun stringini näkyvät juoksutrikoista läpi. Sitähän varten olen laittanut stringit etteivät näy (ja ovat parhaat muutenkin juostessa). Kiitokset vaimolleni. Vaimon mielestä on seksikästä jos mun trikoiden läpi näkyvät stringit ja pilaillakseen ei kuulemma viitsinyt sanoa kuin nyt. Mitäköhän tuolla ulkona muut ovat ajatelleet tästä miehestä? :oD

Vierailija
Vierailija

Rakas vaimoni ilmoitti ettei ole viitsinyt ilmoittaa vasta kuin nyt, että minun stringini näkyvät juoksutrikoista läpi. Sitähän varten olen laittanut stringit etteivät näy (ja ovat parhaat muutenkin juostessa). Kiitokset vaimolleni. Vaimon mielestä on seksikästä jos mun trikoiden läpi näkyvät stringit ja pilaillakseen ei kuulemma viitsinyt sanoa kuin nyt. Mitäköhän tuolla ulkona muut ovat ajatelleet tästä miehestä? :oD

Kuvottavaa edes ajatella miestä stringeissä. Luulen naisia ällöttäneen sinun pukeutumisesi.

Vierailija

Se on vaan tää nykyajan TYYLI kun ei saa hiertää eikä saa olla kun nenäliinan kokoset pikkarit,JOO O ja sen oon huomannu että jos on päälihousut jotain tekokuitua niin alle EI käy mitkään liukasta matriaalia olevat pikkarit vaan päälihousut alkavat valua ales!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat