Kommentit (6)

Vierailija
Vierailija

Eli täydellisiä uhreja narsisteille...

Ei itseasiassa pidä lainkaan paikkaansa, narsisti karttaa usein tämäntyyppisiä ihmisiä. Heissä ei ole "tarpeeksi haastetta." Narsistin uhri saattaa jopa olla itse narsismiin taipuvainen, usein ulospäinsuuntautunut ja voimakastahtoinen, jolloin mestarimanipuloija saa hänestä haastavan kohteen.

Vierailija

Minäkään en näe, että introvertti joutuisi helposti narsistin uhriksi. Intro ei kaipaa sensuuntaista huomiota mitö narsistilta saa. Jos joku tunnistaa narsistin narsistiksi, niin varmaankin juuri introvertti.

Vierailija

Minäkään en näe, että introvertti joutuisi helposti narsistin uhriksi. Intro ei kaipaa sensuuntaista huomiota mitö narsistilta saa. Jos joku tunnistaa narsistin narsistiksi, niin varmaankin juuri introvertti.

---

Ei minunkaan mielestä. Ei introvertti ole (välttämättä) mikään tossukka ja nössykkä. Itse olen introvertti enkä nauti vilskeestä enkä ole hulvattoman sosiaalinen. Olen kuitenkin taatusti keskivertoa tahdikkaampi oman elämäni suhteen. Ei minua ainakaan kukaan määrää tai pompota pätkääkään. Ei kaverit, ystävät eikä puoliso saati joku appiukon rutale. Parisuhteessa olen erittäin sosiaalisen extrovertin kanssa ja silti toimii erittäin hyvin, vaikka hän mielellään menee, liitää ja on paljon tekemisissä ihmisten kanssa (onkin tätä ominaisuutta vaativassa työssään loistelias menestyjä!) toisin kuin itse mieluummin nyhvään omalla tontilla puuhaillen kuin rällään kaiken maailman kissan ristiäisissä, koska en kertakaikkiaan vaan nauti niistä yhtä suuressa määrin kuin extrovertti puolisoni. Olen takuuvarma introvertti ja koen sen olevan mulle vain vahvuus. Olen hyvä siinä mitä teen, työtä jota saan tehdä itsenäisesti ja häiriöttä vaikka osaltani olenkin asiakaspalvelussa. Olen luova ja helvetin säntillinen joka asiassa, en räiskyvä. Monet on toisinpäin. Molempi parempi mutta turha tulla väittämään että introvertit on jotenkin epäkelpoja yksilöitä. Todennäköisesti tunnemme itsemme extroverttejä paremmin, vaadimme enemmän ja hallitsemme asioita paremmin.. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat